וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוזישן

פול פירס קלע 28 נקודות והוביל את בוסטון לניצחון 92:95 על אורלנדו, שהציב אותם בעמדה מצויינת לגמר עם יתרון 0:2

רק לפני כמה ימים דיברו על אורלנדו מג'יק כמי שעלולים להיות ההפתעה הגדולה של העונה ב-NBA, אחרי 14 משחקים ללא הפסד כולל שמונה בסדרות הפלייאוף. בוסטון לעומת זאת, הוזכרה כמי הייתה אמורה להפסיד לקליבלנד בסדרת חצי גמר המזרח. אבל מסתבר שבליגת הכדורסל הטובה בעולם, שום דבר לא מובן מאליו. בוסטון ניצחה את אורלנדו לפנות בוקר (רביעי) 92:95, ועלתה ליתרון 0:2 בסדרת גמר המזרח. שני ניצחונות נוספים בחמשת המשחקים שנותרו, יסדרו לסלטיקס את אליפות המזרח ואת הכרטיס לגמר ה-NBA מול לוס אנג'לס לייקרס או פיניקס סאנס.

גם המשחק הזה היה צמוד ודרמטי, אבל בסופו של דבר היו אלה המג'יק שנעצרו עם 39 אחוזים בלבד מהשדה, וג'אמיר נלסון שפשוט לא פגע מהשלוש (1 מ-5). בשני הרבעים הראשונים נע היתרון מצד לצד, אלא שברבע השלישי בוסטון ניסתה להשתלט על המשחק כשדקות מצויינות של קווין גארנט העלו אותה ליתרון 60:70. פול פירס ורייג'ון רונדו הצליחו לשמור עליו עד לסוף הרבע, אלא שברבע האחרון חלה תפנית והמג'יק פתחו אותו בריצת 4:13. 3:36 דק' לסיום, וינס קרטר הצליח להשלים מהפך והעלה את אורלנדו ליתרון 89:90. מצד שני, זה גם היה היתרון האחרון שלהם כי שני סלים רצופים של גארנט ורונדו החזירו את המומנטום לבוסטון, שנהנתה משתי החטאות של וינס קרטר במאני טיים ועוד נסיון לא מוצלח של נלסון מעבר לקשת.

פול פירס הוביל את קלעי בוסטון עם 28 נקודות ו-5 אסיסטים, רייג'ון רונדו סיים עם 25 נקודות (10 מ-16 מהשדה) ו-8 אסיסטים. קווין גארנט (9 ריבאונדים) וקנדריק פרקינס הוסיפו 10 נקודות כל אחד, והשלימו רביעיית שחקנים שקלעה בדאבל פיגרס לזכות הסלטיקס. דוויט הווארד הוביל את המג'יק עם 30 נקודות ו-8 ריבאונדים, וינס קרטר (5 מ-15 מהשדה) וג'יי.ג'יי רדיק (3 מ-9 מהשדה) הסתפקו הפעם ב-16 נקודות כל אחד, ג'אמיר נלסון סיים עם 9 בלבד.

אחרי שני משחקים ב"אמווי ארנה", הסדרה תעבור כעת לשני משחקים בבוסטון, וכמו שזה נראה הסלטיקס יוכלו לנצל את הביתיות שלהם כדי להשלים סוויפ מול הקבוצה שעשתה את אותו הדבר לשארלוט ואטלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully