וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה זכתה בגביע הספרדי

שערים של דייגו קאפל וחסוס נבאס העניקו לאנדלוסים 0:2 על אתלטיקו מדריד, וזכייה חמישית בתולדותיהם בגביע המלך

רגע לפני שעונת הכדורגל האירופית מגיעה רשמית לסיומה במוצאי שבת עם גמר ליגת האלופות בסנטיאגו ברנבאו, חולק הערב (רביעי) הגביע המשמעותי האחרון ביבשת כשאתלטיקו מדריד וסביליה נפגשו בגמר גביע המלך הספרדי בקאמפ נואו בברצלונה. זו הייתה הפעם הראשונה בה שתי הקבוצות נפגשות בגמר הגביע, וסביליה יצאה כדיה על העליונה עם ניצחון 0:2 וזכייה חמישית בגביע המלך. הקולצ'ונרוס, שסיימו במקום התשיעי בלבד בליגה, יתנחמו בזכייה בגביע הליגה האירופית לפני כשבוע אחרי ניצחון דרמטי על פולהאם בגמר (1:2).

הקבוצה של קיקה סאנצ'ז פלורס, שעמלה קשה כל הדרך לגמר כולל מחיקת פיגור 3:0 מהמשחק הראשון בשמינית הגמר מול רקראטיבו עם ניצחון 1:5 בגומלין, קיוותה לצרף גביע מקומי עשירי במספר לרזומה שלה, וראשון מאז עונת הדאבל ב-1996, אבל נכנעה להגנה של סביליה וליכולת הטובה של שוערה אנדרס פאלופ. כשכבר הצליחה לפרוץ את ההגנה של האנדלוסים, סבלו חלוציה של אתלטיקו מיום לא טוב והחמיצו.

סביליה, שהגיעה אחרי שבוע מתיש, בסיומו השיגה ניצחון 2:3 על אלמריה שהבטיח לה ברגע האחרון את המקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות, בעיקר הסתגרה, אך ידעה להיות חדה ומדויקת ליד השער. האנדלוסים היו אלה שהדיחו בשמינית הגמר את ברצלונה ונישלו אותם מהתואר, ולמרות חסרונו של לואיס פביאנו הפצוע הצליחו לנצח.

כבר בדקה ה-5 רעדה הרשת. חזוס נבאס בעט מחוץ לרחבה, הכדור בעט מאחד משחקני ההגנה של אתלטיקו מדריד, וניתז לרגליו של דייגו קאפל, שהניף את רגל שמאל ובעט פצצה שנעצרה רק ברשת של דויד דה חאה. 0:1 לסביליה. בדקה ה-11 אתלטיקו הייתה קרובה לשוויון, אבל הכדור נהדף פעמיים על ידי הגנת סביליה. בהמשך חלה ירידה ברמת המשחק. אתלטיקו הציגה משחק לא תכליתי, והתקשתה ליצור מצבים, ומנגד, סביליה החזיקה בכדור מעט מאוד ובעיקר התגוננה, בדרך ליתרון 0:1 במחצית.

פתיחת המחצית השנייה הייתה חלשה, אבל בדקה ה-59 סביליה רשמה החמצה גדולה, שהייתה יכולה להבטיח לה יתרון משמעותי. פרדי קאנוטה שלח עקב וירטואוזי לאלברו נגרדו והשאיר אותו לבד מול דה חאה, אבל נגרדו בעט למרכז השער ואפשר לשוער אתלטיקו להדוף. שוער סביליה אנדרס פאלופ הציג יכולת טובה והדף מספר ניסיונות של אתלטיקו מרחוק, והחזקת הכדור של הקבוצה מאנדלוסיה בדקות הסיום סייעה לה להלחיץ עוד יותר את יריבתה. בתוספת הזמן סביליה נעצה את השני, כשחסוס נבאס שעט קדימה ומול דה חאה בעט פנימה, קבע 0:2 והחזיר את הגביע לסביליה אחרי שלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully