וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אחרי הגמר אקח יומיים-שלושה לחשוב על עתידי"

מאמן אינטר המשיך לפלרטט עם ריאל מדריד, אבל הבהיר כי לא יקבל החלטה השבוע. באלוטלי נפצע באימון אך יהיה כשיר

ארבעה ימים בלבד נותרו עד שאינטר ובאיירן מינכן יעלו על כר הדשא בסנטיאגו ברנבאו ויוציאו לדרך את גמר ליגת האלופות 2010, והעיניים של עולם הכדורגל כולו ממשיכות להיות מופנות לעבר ז'וזה מוריניו. בצל השמועות המתרבות על כך שהפורטוגלי כבר סיכם למעשה את תנאיו בריאל מדריד לעונה הבאה, הוא המשיך הערב (שלישי) לפלרטט עם הבלאנקוס אך סירב לאשר את מעברו לבירת ספרד.

"זה לא נכון שאני סגור בריאל", אמר מוריניו. "אחרי הגמר אקח יומיים או שלושה לעצמי כדי לחשוב על העתיד. כמובן שאינטר לא יכולה יכולה לעשות יותר כדי לשמח אותי, ואני מרגיש חשוב מאוד למועדון. הבעיה היא של סיפוק אישי, של חוסר הכבוד שאני מקבל מעולם הכדורגל באיטליה. אבל בכל מקרה הגמר נמצא בעדיפות עליונה מבחינתי".

מריו באלוטלי נפצע ברגלו במהלך אימון הנראזורי היום, אך מוריניו הרגיע את האוהדים המקומיים והבהיר שלא מדובר בפציעה שתמנע ממנו להיות כשיר לשבת, כך שפרט לטיאגו מוטה המושעה יעמוד לרשותו סגל מלא.

לדברי מוריניו הנושא היחיד שמדאיג אותו לקראת הגמר הוא החשש שבגלל האפר הוולקני שמקורו בפיצוץ הר הגעש אייג'אפג'אלאג'וקול באיסלנד, תיאלץ אינטר להקדים את טיסתה למדריד מיום שישי ליום רביעי. "אני מוטרד רק מגודיונסן, או איך שלא קוראים להר הגעש הזה באיסלנד עם השם המסובך", אמר המיוחד בחיוך אופייני. "אני מעדיף לערוך את ההכנות שלנו באיטליה כמו שתכננו".

לגבי טענותיו של יריבו על הקווים בשבת, לואיס ואן חאל, על כך שאינטר היא קבוצה משעממת, ענה מוריניו: "אני לא זוכר משחק בליגת האלופות כמו זה שנתנו במשחק הראשון בחצי הגמר מול ברצלונה, בו קבוצה תוקפת באגרסיביות כזו את אלופת אירופה. הסגלים של הקבוצות בגמר חזקים יותר ממרבית הנבחרות בעולם, כך שאני צופה משחק באיכות גבוהה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully