וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס ממשיך להתקרב לברצלונה

סגן הנשיא יוסטה עדכן כי "השיחות מתקדמות היטב". גם עסקת וייה על סף סגירה. טורה רוצה לעזוב, הנרי קרוב למעבר ל-MLS

ברצלונה מגבירה את המאמצים לסגור את עסקאות ההעברה של דויד וייה וססק פברגאס לקאמפ נואו. כבר בשבוע שעבר דווח כי השניים סגרו את תנאיהם במועדון, וכעת בבארסה עומלים על הפרטים האחרונים עם ולנסיה וארסנל. סגן נשיא ברצלונה, רפאל יוסטה, סיפק הבוקר (שלישי) התבטאות נדירה ועדכן לגבי המגעים.

"השיחות מתקדמות היטב, במיוחד במקרה של וייה. המצב של ססק קמת יותר מסובך כי בנוסף לרצון השחקן, עלינו להגיע לסיכום עם הקבוצה. בכל מקרה, שני השחקנים רוצים להגיע לברצלונה וזה הופך את זה ליותר קל", סיפר יוסטה.

מאוחר יותר אישר הנשיא ז'ואן לאפורטה כי וייה קרוב מאוד לברצלונה: "אנחנו במגעים מתקדמים והכל הולך לפי התוכנית. אנחנו מצפים שהעסקה תיסגר בקרוב".

על פי מספר דיווחים, יאיא טורה עשוי לעשות את הדרך ההפוכה ללונדון במסגרת עסקת פברגאס. סוכנו של השחקן הכחיש וציין כי הסיכויים לכך נמוכים, אך טען: "טורה רוצה לשחק בכל משחק ולכן סביר שלא ימשיך בברצלונה. הוא מאושר לשחק במועדון גדול, אבל לא רוצה לבזבז זמן על הספסל".

מי שעוד נמצא בדרך החוצה מברצלונה הוא תיירי הנרי הצרפתי. יוסטה אישר כי ברצלונה נמצאת בשלבים האחרונים של השיחות עם קבוצה מה-MLS. ככל הנראה מדובר בניו יורק רד בול. "שני הצדדים יהיו מרוצים", אמר סגן הנשיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully