וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן: "השארנו את חולון במקומה הטבעי"

17.5.2010 / 21:21

מאמן הפועל חולון נשם לרווחה לאחר הניצחון 64:75 בנהריה וההינצלות ברגע האחרון. ג'ינו: "כנראה שהיינו פחות טובים"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: עידן גוראל

כנראה שששחקנים יכולים להתחלף, אבל האופי תמיד נשאר. זה הסיפור של הפועל חולון מודל 2009/10. אומנם היא לא רצה לאליפות או הייתה קרובה לזכייה בגביע כמו בשתי העונות הקודמות, אבל הקבוצה של מיקי דורסמן סיפקה לקהל העצום שלה סיבה למסיבה היום (שני), כשחזרה מפיגור 41:31 במחצית לניצחון 64:75 על עירוני נהריה בחוץ, השלימה 2:3 בסדרה כולה והבטיחה את הישארותה בליגה. נהריה, שניצחה את שני משחקי הבית הקודמים, נפרדה מליגת העל אחרי שבע עונות רצופות, אך עדיין יכולה לשמור על אופטימיות באשר להמשך דרכה בליגה הבכירה, כשהיא תלויה ביכולתן של העולות החדשות לעמוד בתקציב המינימום ולהכין קבוצה לליגת העל.

יצקן: "עשינו מהפך עם כל הלב והנשמה"

"באתי במטרה אחת - להשאיר את הקבוצה בליגה", נשם לרווחה מיקי דורסמן, מאמן הפועל חולון, לאחר הניצחון הגורלי. "זה היה אתגר גדול, לקבל קבוצה עם שחקנים חדשים וצוות אחר, ואני שמח שעשינו את זה. מגיע קרדיט למאמן הקודם שהביא לכאן שחקנים עם המון אנרגיה חיובית. לא מגיע לנו לרדת ליגה, והוכחנו את זה. היינו צריכים להיות יותר גבוה, במקומות 1-8. אנחנו מחזירים את הקבוצה למקום בו קיבלנו אותה ושם היא צריכה להישאר, מקומה הטבעי. עכשיו אפשר לחגוג".

יריב יצקן הוותיק לא יכול היה להירגע מהתמיכה הנפלאה של האוהדים שעשו דרכם מהמרכז. "עשינו מהפך יחד עם כל הקבוצה, עם כל הלב וכל הנשמה ויחד עם הקהל המדהים הזה", אמר יצקן. "לא נתנו לקהל הרבה סיבות לשמוח העונה, אבל בסופו של דבר להישאר בליגה זה הרבה יותר מלסיים במקום שביעי או שמיני".

ג'ון תומאס נגע בנקודה המשמעותית מבחינתו בסיפור ההישרדות החולוני: "הדבר הכי חשוב זה להאמין. יש לנו כל כך הרבה אוהדים מאחורינו, האמנו בסגול-צהוב ועשינו את העבודה. אני מקווה שתהיה כאן קבוצה טובה בעונה הבאה, אשמח מאוד לשוב לחולון ולשחק עבורה. אני לא יודע איך נחגוג, אהיה עם חבריי לקבוצה".

מן העבר השני, אנשי עירוני נהריה התקשו לעכל את הסיטואציה. "למרות שהיה לנו קהל נהדר היום, ההשפעה של הבית שלנו היא לא כמו ההשפעה של הבית של חולון", טען המאמן המנוצח יעקב ג'ינו. "היינו תלויים מדי לאורך הסדרה על הקליעה משלוש, פשוט אין לנו משחק פנים. היו ארבע קבוצות ברמה גבוהה בפלייאוף התחתון, בעיקר מבחינת הזרים. מה לעשות, כנראה שהיינו פחות טובים. מה אני רוצה? להישאר עם נהריה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully