וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל התהפך ב-180 מעלות

אחרי שבישר מוקדם יותר כי אם יזכה בטרבל הוא יעזוב את באיירן, ההולנדי מבטיח: "לא אעזוב". הערעור של ריברי נדחה

האם בבאיירן מינכן ייגמרו האתגרים אחרי השבת הקרובה? על רקע גמר ליגת האלופות נגד אינטר בסוף השבוע הקרוב, הצהיר מאמנה ההולנדי של באיירן כי הוא יישאר בקבוצה במידה והבווארים ישלימו טרבל. הדברים האלה מגיעים, אגב, בסתירה מוחלטת להצהרה קודמת של ההולנדי לפני מספר חודשים, אז אמר כי ייגמרו לו האתגרים ולכן הוא לא יישאר אם יזכה בשלושת התארים.

חוזהו של ואן חאל יסתיים ב-2011, אבל נשמע שהוא שינה לגמרי את דעתו מאז אותו ראיון. "דיברתי עם הרבה אנשים, שחקנים ומנהלי קבוצות, ואני לא אעזוב", הבטיח בראיון לרויטרס. "יש לי חוזה, אבל בעונה הבאה זה סיפור אחר".

ואן חאל הוסיף גם בראיון שבאיירן יכולה להיות טובה יותר מאיך שהיא נראית כיום: "אנחנו יכולים להיות טובים יותר. עדיין לא מימשנו את מלוא הפוטנציאל שלנו. המשמעת היא בראש. הדבר החשוב ביותר הוא להישאר כך במשך 90 דקות נגד אינטר. כל התנאים נמצאים שם וזה רק עניין של זמן עד שנגיע לזה".

בינתיים, באיירן מינכן קיבלה בשורות רעות, אם כי די צפויות. גם הערעור ל-CAS, בית הדין הבינלאומי לספורט לא עזר: פרנק ריברי לא יוכל ליטול חלק בגמר ליגת האלופות במוצאי השבת. הקשר הצרפתי הגיע ללוזאן עם תקוות גדולות לקבל חנינה מההרחקה שקבעה לו אופ"א לשלושה משחקים, אך ה-CAS לא התחשב בו וריברי יצפה בחבריו מהיציע בסנטיאגו ברנבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully