וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלודה: "ויירה היה ראוי ליחס אחר מצרפת"

קשר נבחרת צרפת זועם על ההתנהגות כלפי הקפטן לשעבר, שלא זומן לסגל הטריקולור: "בשבילי, הוא עדיין קפטן הנבחרת"

שישה ימים חלפו מאז פירסמו 32 הנבחרות שישתתפו במונדיאל את הסגלים והיום (שני) יוצאת ביקורת פומבית בשם אומרה על בחירת הסגל של אחת מהן. נחשו איזו נבחרת? כמובן שצרפת ומאמנה ריימונד דומנק הם אלה שסופגים את האש והפעם ממקור לא צפוי: פלוראן מאלודה. קשר צ'לסי התלונן על היחס לו זכה קשר מנצ'סטר סיטי פטריק ויירה, שלא זומן לסגל הטריקולור ואף לא זכה לשיחת טלפון מהמאמן או מאחד מחברי ההתאחדות הצרפתית.

"זה היה רגע קשה מאוד בשביל ויירה", אמר מאלודה, "בשבילי, הוא קפטן נבחרת צרפת ואם יום אחד אני אהיה הקפטן של הנבחרת אני לא רוצה לסיים את הקריירה הבינלאומית שלי בכזו צורה. זה לא עניין של זימון או אי זימון, אלא זה שהוא לא זכה אפילו לתודה על כל מה שתרם לצרפת. אני מאמין שההתאחדות הייתה צריכה לנהוג אחרת ולגלות יותר רגישות".

קשר צ'לסי, שחגג עם קבוצתו דאבל בשבת האחרונה, מסתכל קדימה: "עכשיו, זה הזמן של השחקנים שכן זומנו לסגל לקחת אחריות ולעשות את העבודה שמוטלת עליהם". מאלודה התייחס גם לנגיעת היד המפורסמת של הנרי: "לא נגיע למונדיאל עם רגשי אשמה או כאבים על זה. ניסע לדרום אפריקה כדי לנצח. אחרי שאתה מסיים כזו עונה עם המועדון שלך, אתה רוצה לזכות בתואר גם עם הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully