וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסיץ' וטריאנוב תובעים את מכבי פתח תקוה

18.5.2010 / 0:35

השניים שכבר עזבו את הקבוצה טוענים כי היא חייבת להם משכורות ובונוסים. סנסוני סגר לעונה אחרי שעבר את הבדיקות

הקשר הצרפתי סבסטיאן סנסוני סגר הבוקר (שני) במכבי פתח תקוה, זאת לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ותנאיו סוכמו בין המועדון לסוכניו, גלעד קצב ועידן כסיף. כזכור, בשבוע שעבר הסכים השחקן לרדת מדרישותיו לחתום על חוזה לשנתיים בגלל גילו המבוגר יחסית (32), ובין הצדדים סוכם כי החוזה מותנה בבדיקות הרפואיות. אם סנסוני יצליח העונה ייתכן שיוחתם לעונה נוספת. "אולי אסיים כאן את הקריירה", אמר השחקן בתום הבדיקות. לסנסוני הייתה אפשרות לעבור לליגות אחרות באירופה במועד ההעברות הנוכחי, אבל הבהיר כי הוא אוהב את ישראל ושמח להישאר במועדון.

בניגוד לפרסומים, הסיכום אתמול עם אלירן דנין עדיין לא הבשיל לכדי חתימה. בסביבתו של השחקן הבהירו הלילה כי דנין ביקש זמן למחשבה, למרות הסיכום הכספי. אם יחתום, דנין יוכל לשחק בעונה הבאה בכמה עמדות, קשר ומגן, והוא יתחרה עם קובי גנון הוותיק שחתם לשנתיים. "יש הבנות, אבל עדיין לא חתמתי", הבהיר אמש דנין. "בקרוב מאוד נדע סופית".

הבלם אבי יחיאל בדק בימים האחרונים אפשרות לעזוב את הקבוצה לקבוצת צמרת. יחיאל מחזיק במספר הצעות, אבל בקבוצה לא ממתינים לו ובודקים אפשרויות אחרות. בתוך כך, הבלם הסרבי של קבוצת ג'גודינה דניאל מיכאלוביץ' (24) הוצע לקבוצה, שניהלה משא ומתן עם סוכניו. המאמן פרדי דוד אף היה אמור לנסוע לסרביה לצפות בו במסגרת המחזור האחרון של הליגה. הבעיה היא שמיכאלוביץ' ספג כרטיס אדום במחזור הלפני אחרון של הליגה, מה שטרפד את העסקה לבינתיים. אתמול נפגש סוכן השחקנים דדה חדד עם היו"ר משה זוארץ והשניים שוחחו על הנושא ובעיקר של שיתוף פעולה בין הצדדים העונה.

בוסיץ' וטריאנוב תובעים למעלה מ-300 אלף ש"ח

שניים משחקני מכבי פתח תקוה שעזבו לאחרונה, הקשר המקדוני ונצ'ו טריאנוב והחלוץ טומיסלאב בוסיץ', תובעים את הקבוצה בסכום מצטבר של למעלה מ-300 אלף ש"ח באמצעות עורך דינם, רועי דניאל. בוסיץ' טוען לחוב של 162 אלף ש"ח וטריאנוב לחוב של כ-177 אלף ש"ח בטענה שלא שולמו להם משכורות ובונוסים על נקודות.

במכבי פתח תקוה טענו הערב כי השניים חתמו על ויתור תביעות עתידיות לפני שעזבו את הארץ, אך יחד עם זאת השניים טוענים כי הכספים מגיעים להם מתוקף ההסכם ומתכוונים לתבוע את הקבוצה במוסדות המשפטיים על מנת שפתח תקוה תשיב להם את הכסף.

עדכון ראשון: 17/5 13:55
עדכון אחרון: 18/5 00:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully