וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: הבנות עם סנסוני, יחתום לעונה אחת

10.5.2010 / 14:42

הפער בין הצדדים בנוגע לאורך החוזה נפתר והחוזה ייחתם השבוע. מגמאדוב אמור להודיע שיפרוש רק בעונה הבאה

מכבי פתח תקוה תיפגש לקראת סוף השבוע עם הקשר הצרפתי סבסטיאן סנסוני ותחתים אותו על חוזה חדש. הפגישה תתקיים לאחר שהצדדים הגיעו להסכמה בנוגע לאורך החוזה – שנה אחת בלבד. סנסוני בן ה-32 דרש תחילה חוזה לשנתיים, אך בפתח תקוה הבהירו לנציגיו, גלעד קצב ועידן כסיף, כי לא הגיוני שבגילו יחתום על חוזה לשנתיים. השחקן דרש בתמורה הסכמה לשדרג את שכרו מבחינת הסעיפים המגדירים את גובה המענקים.

הקשר הסרבי נבוישה מרינקוביץ' וסוכנו, אילן אורן, ייפגשו עם ההנהלה במהלך השבוע במטרה לפתור את הפערים הכספיים שהתגלעו בין הצדדים. כזכור, הבעיה נוצרה בעקבות סעיף המחייב את המועדון לשדרג את חוזהו במידה ויממש את האופציה להאריך את החוזה שלו.

בהתאם לפרסום בנוגע לחוזהו של המגן קובי גנון, השחקן אכן יפרוש במדי המועדון בעוד שנתיים. גנון, שחתם אתמול על חוזה חדש אמר: "אני גאה להיות חלק מהקבוצה, חשוב לי מאוד לסיים את הקריירה במכבי פתח תקוה. המועדון הזה מאוד חשוב לי". מורד מגמאדוב הבהיר לראשי המועדון כי הוא נוטה להמשיך בקבוצה ויודיע על כך רשמית השבוע.

המאמן פרדי דוד עובר בתחנות שונות באירופה (גרמניה, אוסטריה, הונגריה, סלובניה), במטרה למצוא מחנה אימונים מתאים לקבוצה. דוד ישוב ביום חמישי ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully