וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדוש: "אני עדיין לא מעכל את מה שקרה לי"

17.5.2010 / 12:17

שוער בני יהודה מתאושש מניתוח הבקע, אך לא מההצגה נגד חיפה: "באתי ועשיתי את העבודה. אני מאוד אוהב את המועדון"

רן קדוש, שוערה של בני יהודה, עבר אמש (ראשון) בהצלחה ניתוח בקע בבית החולים 'אסותא' שבתל אביב. השוער צפוי כעת למנוחה של כשלושה שבועות ועל פי תכנית השיקום וההחלמה הוא אמור להיות כשיר לפתיחת האימונים של בני יהודה באמצע חודש יוני. "אני מרגיש מצוין, מאמין שהניתוח עבר בהצלחה, היום כבר אפילו עשיתי סיבוב הליכה קצר ליד הבית", אמר הבוקר קדוש ל"וואלה! ספורט".

"אני חייב לנוח עכשיו, אעשה את כל תהליך השיקום וההחלמה בצורה מבוקרת ומסודרת. חשוב לי מאוד לחזור בריא וכשיר לחלוטין לקראת העונה הבאה ואין לי שום כוונה להחמיץ אפילו יום אימונים אחד בבני יהודה. אני מקווה ומאמין שאהיה מוכן במאת האחוזים לאימוני טרום העונה הקרובה, לקראת מוקדמות הליגה האירופית", הוסיף השוער הצעיר.

קדוש, ללא ספק גיבור מחזור הסיום הדרמטי של ליגת העל עם סדרת הצלות הירואיות נגד מכבי חיפה שבדיעבד מנעו את אליפות הירוקים, עדין לא נרגע מההצגה הגדולה: "אני עדין לא כל כך מעכל את מה שקרה לי ביומיים האחרונים. בסך הכל באתי ועשיתי את העבודה שלי. התנתקתי מכל מה שהיה מסביב וניסיתי לעשות הכנה טובה גם בפן המנטלי לקראת המשחק. אני חייב להודות ליעקב אסייג, מאמן השוערים שלי בבני יהודה שמלווה אותי כל הדרך, זה הרבה גם בזכותו. אנוח עכשיו בבית כמה ימים, אנסה להתאושש מכל הבלגן שהיה סביבי. זה לאט לאט נופל עליי, אפילו היום כשהלכתי בחוץ ליד הבית, ניגשו כל הזמן אנשים, פירגנו לי וברכו אותי על המשחק. זה מרגש מצד אחד וגם מוזר מצד שני שהכל קרה ככה בבת אחת".

קדוש חתום לעוד שלוש עונות בבני יהודה והוא כבר מסתכל קדימה: "המחשבה היחידה שעוברת לי בראש היא איך להחלים ולחזור במהירות להתאמן עם הקבוצה לקראת העונה הבאה. יש לי חוזה בבני יהודה, אני מאוד מאוד אוהב את המועדון הזה שמחבק אותי בלי הפסקה. מקווה שאמשיך להחזיר להם על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully