וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "אשמח להישאר בצ'לסי לעשר שנים"

אם זה היה תלוי במנג'ר הבלוז, הוא היה נשאר במועדון מעבר לחוזה הנוכחי: "אם נוכל לעבוד יחד זה יהיה טוב לי ולמועדון"

48 שעות חלפו מאז חגג קרלו אנצ'לוטי דאבל היסטורי בצ'לסי, ולא נותר אלא להכתיר את עונת הביכורים של המנג'ר האיטלקי הוותיק בממלכה הבריטית כהצלחה עצומה. אנצ'לוטי העניק לבלוז את הדאבל הראשון בהיסטוריית המועדון, במה שמסתמנת כרגע כעונה הגדולה בתולדות הקבוצה. כעת, עם שנה שהסתיימה מתוך החוזה הראשוני לשלוש עונות עליו חתם, אנצ'לוטי לא רוצה ללכת לשום מקום.

"אשמח להישאר ולחתום כאן על חוזה חדש", אמר הבוקר (שני) האיטלקי לתקשורת הבריטית. "אחרי העונה שאלו אותי כמה זמן ארצה להישאר כאן, ואמרתי שאולי לעשר שנים. זה לא יהיה רע, בטח אם כל עונה תהיה כמו העונה הזו. אני חושב שיציבות זה חשוב - אם נוכל לעבוד כאן ביחד לזמן רב זה יהיה טוב מאוד למועדון וגם למנג'ר, כי זה לא קל להחליף קבוצה כל שנה".

בינתיים, בגזרת השחקנים, גם מיכאל באלאק יותר ממעוניין להישאר בשורות הבלוז גם בשנים הבאות, כאשר החוזה הנוכחי שלו עתיד להסתיים בחודש יוני הקרוב. "אין דיבורים כרגע, אבל אני רוצה לשחק כמה שאפשר ברמה הכי גבוהה. אני מרגיש כשיר ויש לי בראש שנתיים נוספות לשחק. צ'לסי היא כמובן אחת האופציות הראשונות שלי, ואני יודע שקרלו אנצ'לוטי רוצה להשאיר אותי. יש לי יחסים מצוינים איתו".

ג'ו קול, עם זאת, מעדיף להשאיר את המשא ומתן על חוזהו החדש עד אחרי הגביע העולמי. קשר נבחרת אנגליה ניהל שיחות עם ראשי צ'לסי בינואר, אלא שאז לא הצליחו הצדדים להגיע לסיכום על חוזה חדש. "אני מתמקד כרגע רק במונדיאל וטס לדרום אפריקה לנסות לעזור לאנגליה לזכות בטורניר", אמר הקשר המוכשר, שמבוקש אצל שתי הקבוצות לעיר מנצ'סטר, וכן על ידי טוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully