וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורגי: "רצינו לא לרדת, עכשיו אנחנו אלופים"

ארחנטינוס ג'וניורס חגגה אליפות, המאמן שמועמד לבוקה ג'וניורס, הוסיף: "היום אנחנו רוצים לחגוג ומחר נראה מה יהיה"

ניצחון 1:2 על הורקאן אמש (ראשון) הבטיח לארחנטינוס ג'וניורס את תואר האליפות השלישי בהיסטוריה שלה והראשון אחרי 25 שנה. שערים של קשר הנבחרת, חואן מרסייר, בדקה ה-23 ושל פקונדו קוריה בדקה ה-77, הספיקו לקבוצה בה עשה דייגו מראדונה את צעדיו הראשונים ואחרי המשחק התעמתו אוהדי הורקאן עם המשטרה.

מי שעמד במוקד החגיגות היה המאמן, קלאודיו בורגי, שכשחקן זכה בשתי אליפויות עם המועדון (1984 ו-1985) וכעת חזר כדי לעשות זאת גם כמאמן. בורגי עשה את שמו בשנים האחרונות דווקא בשכנה צ'ילה, שם הוביל את קולו קולו לשתי אליפויות קלאוסורה ושתי אליפויות אפרטורה ב-2006 ו-2007, אך לאחרונה הוזכר שמו כמועמד להגיע לבוקה ג'וניורס.

"זה יום מאוד מיוחד עבורי. התחלנו את העונה במטרה לא לרדת. עכשיו אנחנו אלופים ואנחנו חייבים להנות מזה. השחקנים עשו עבודה יוצאת מן הכלל", אמר בורגי אחרי המשחק, "היום אנחנו רוצים לחגוג ומחר נראה מה יהיה. בוקה היא קבוצה מעניינת, אבל אני אצטרך לשוחח איתם ולראות מה הם רוצים ואם אני אוכל למלא את זה".

נשיא המועדון, לואיס סגורה, התייחס אף הוא לעתידו של המאמן: "אנחנו עדיין לא יודעים מה יהיה עם קלאודיו. הוא הוא יעזוב נגיד לו תודה על כל מה שהוא עשה, אבל אם הוא ירצה להישאר זו לא תהיה בעיה. ארחנטינוס היא הבית שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully