וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ייני סיכם עקרונית לארבע עונות נוספות

17.5.2010 / 20:10

הקשר האחורי צפוי לחתום בקרוב על חוזה ארוך טווח. רוני לוי אחד המועמדים לאמן בעונה הבאה. עטר עבר בדיקות רפואיות

שרן ייני, קשרה של מכבי תל אביב, סיכם עקרונית את המשך דרכו במועדון. לאחר משא ומתן ארוך, שניהל השחקן עם ראשי המועדון, נראה כי רוב הפרטים סוכמו וייני יחתום בקרוב על חוזה ארוך טווח של ארבע עונות נוספות בקרית שלום. ייני מוערך מאוד על ידי הצוות מקצועי וגם בקרב ראשי הקבוצה. למעשה הוא הראשון מבין אלו שסיימו העונה חוזה במכבי שיחתום על חוזה חדש.

ייני שייך לחבורת שחקני הבית ביניהם גם תמיר כחלון, רוני גפני ודור מלול, אותה סימן הבעלים מיטש גולדהאר כחלק בלתי נפרד משלד הקבוצה בעונה הבאה לצד מספר שחקני רכש ישראלים וזרים שיגיעו במהלך השבועות הקרובים.

אלירן עטר, שסיכם את תנאיו במכבי תל אביב, עבר בהצלחה את סדרת הבדיקות הרפואיות במועדון הצהוב והוא צפוי לחתום בקרוב על חוזה. כזכור, אמש (ראשון) סיכמו ראשי הקבוצות על רכישתו של החלוץ תמורת סכום של 1.2 מיליון דולר. עטר, שיחתום על חוזה לחמש שנים, ישתכר במהלכן כ-300 אלף דולר לעונה.

בתוך כך, בקבוצה ממתינים להתפתחויות בגזרת החלוץ הזמבי עמנואל מאיוקה, שעשוי לעבור ליאנג בויס השוויצרית שמציעה עליו 1.2 מיליון דולר. בשלב זה מתעקש הבעלים מיטש גולדהאר שלא לאשר את מכירתו של הזמבי, אולם זה נחוש לעזוב, בעיקר בשל השדרוג המשמעותי שיקבל לשכרו -כ-250 אלף יורו לעונה, לעומת 120 אלף דולר שהוא אמור להרוויח במכבי בארבע העונות שנותרו בחוזהו. אגב, מאיוקה שזומן לנבחרת זמביה לא ישחק עם נבחרתו נגד צ'ילה, בניגוד לוויליאם נ'גובו (עירוני קרית שמונה) ורוג'רס קולה (מ.ס. אשדוד) שנכללים אף הם בסגל.

בהנהלת הקבוצה מאמינים שבמידה ועסקת מכירתו של מאיוקה כן תצא לפועל, הדבר יקרב מאוד את הגעתו של ברק יצחקי לקרית שלום. במכבי נמצאים בקשר רציף גם עם איציק קורנפיין וגם עם השחקן עצמו ונראה שיצחקי קרוב מאוד למדים הצהובים של מכבי.

שחקן נוסף שצפוי לסגור את תנאיו במועדון בקרוב הוא הקשר ליאור ז'אן, שצפוי לחתום לארבע שנים נוספות, במהלכן יקבל שדרוג משמעותי לשכרו לעומת העונות האחרונות. למרות ההתקרבות בפגישות הקודמות, בפגישה שנערכה היום עם סוכנו של ז'אן, מארק שרמן, התגלה כי הפערים עדיין גדולים ולא נרשמה התקדמות במשא ומתן.

ראלדס: "אני מעוניין בשינוי מקצועי"

רונאלד ראלדס, שיצא לחופשת מולדת מוקדמת עוד בשבוע שעבר, התראיין לתקשורת בארצו, סיכם את עונת הבכורה שלו בישראל ודיבר על העתיד. "בישראל יש שלושה טורנירים שונים", סיפר ראלדס למראיין שלו, כשהוא מתכוון כמובן לליגה, לגביע המדינה ולגביע הטוטו. "כמעט תמיד פתחתי בהרכב ואני מרוצה מהיכולת שהצגתי, כי בסך הכל הקבוצה הייתה טובה והצלחנו להעפיל לטורניר יבשתי, הליגה האירופית".

ראלדס גילה גם שמכבי תל אביב כבר הגישה לו הצעה לעונה הבאה. "הם פנו אליי כדי שאחדש את החוזה, אבל סירבתי", הודה ראלדס. "עשיתי זאת קודם כל בגלל בעיה משפחתית ולאחר מכן גם בגלל רצון לשינוי מקצועי. הליגה בישראל תחרותית, אבל אני רוצה יותר מזה. בשנה הבאה יש את טורניר הקופה אמריקה, שאמור להיות האחרון שלי, אז נראה מה יהיה".

במכבי תל אביב, כאמור, מעוניינים לראות את הבלם ממשיך בקבוצה וכבר הודיעו לו כי בכוונתם לממש את האופציה, אך בכל זאת נערכים לאפשרות שראלדס יחליט לא להישאר ומחפשים בלמים זרים במקביל לחיפוש בשוק הישראלי. במידה שראלדס יעזוב הוא למעשה יצטרך לפצות את המועדון על הפרת חוזה, לאחר שהקבוצה הודיעה על מימוש האופציה.

רוני לוי הצטרף לרשימת המועמדים למאמן מכבי תל אביב. במועדון עדיין לא הוחלט סופית האם לצרף מאמן נוסף לצידו של אבי נמני, אולם במקרה ויוחלט שכן רוני לוי הוא מועמד רציני. עדיין לא מתקיימים מגעים בין הצדדים, אבל לוי הוא בהחלט שם מוערך על ידי ראשי מכבי וייתכן כי בימים הקרובים יהיו התפתחויות בנושא. שמות נוספים שהוזכרו הם אורי מלמיליאן, פרדי דוד וגיא לוי.

עדכון ראשון: 10:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully