וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה למקום ה-19 בעולם

הכושר המצוין של הישראלית החזיר אותה לטופ 20 בדירוג. אצל הגברים: נדאל עלה למקום השני, דודי סלע ירד למקום ה-58

סדרת הטורנירים המצוינת של שחר פאר על משטחי החימר השתלמה לה הבוקר (שני) גם בדירוג הטניס העדכני שהתפרסם, כאשר הישראלית עלתה שלושה מקומות - מהמקום ה-22, למקום ה-19 בעולם. בפסגה עדיין נמצאת סרינה וויליאמס, כאשר אחותה, ונוס, עלתה על חשבון קרוליין ווז'ניאקי למקום השני. אלנה דמנטייבה וסבטלנה קוזנצובה החליפו בין מקומות 6 ו-7 בהתאמה, בעוד דינארה סאפינה צנחה מהמקום החמישי לתשיעי. ארוואן רזאי, שזכתה בטורניר מדריד, קפצה מהמקום ה-24 ל-16.

ערב אמוציונלי במיוחד עבר אמש (ראשון) על רפאל נדאל, בסיומו הצליח לנצח את רוג'ר פדרר 4:6, 6:7 בגמר טורניר מדריד, לנקום על הפסד באותו טורניר בדיוק לפני 365 ימים, ולחגוג תואר חימר נוסף אל מול הקהל הביתי במאיורקה. עוד לפני הגמר, הישיגו של נדאל בטורניר בצוותא אלה של נובאק דג'וקוביץ' בתקופה האחרונה, עזרה לטורפדו הספרדי לעלות על חשבון הסרבי למקום השני בעולם.

פדרר כמובן ממשיך להוליך בבטחה בפסגת הדירוג, כאשר שינויים נוספים לא נרשמו בעשרת הראשונים. גאל מונפיס קפץ 3 שלבים, מהמקום ה-18 ל-15, בעוד את העליה המרשימה ביותר רשם ניקולאס אלמגרו, שהגיע לחצי גמר מדריד ונמצא בכושר מצוין, כאשר טיפס מהמקום ה-26 ל-13 בעולם. עליה מכובדת זקף לעצמו גם ארנסט גולביס (מה-27 ל-23). בזווית הישראלית, ירד דודי סלע מקום אחד - מה-57 ל-58, הראל לוי ירד 10 מקומות, אל המקום ה-135, בעוד נועם אוקון טיפס 4 מקומות, וכעת נמצא במקום ה-285 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully