וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון ניצחה את אורלנדו 88:92 ועלתה ל-0:1

זקנים? עייפים? בוסטון הנחילה לאורלנדו את הפסדה הראשון בפלייאוף (88:92), גנבה את הביתיות ועלתה ל-0:1 בסדרה

לא מעט פנים מחייכות נראו באורלנדו אחרי סיום המשחק הרביעי בסדרה מול אטלנטה, ששלחה את ההוקס הביתה, וסגרה סוויפ שני ברציפות של המג'יק, ומאזן 0:8 בפלייאוף עד כה. באותו רגע, זה היה נראה כמו דבר חיובי מאוד, שהעניק לשחקניו של סטן ואן גנדי מנוחה, אבל הלילה (בין ראשון לשני) נענשה אורלנדו על אותה מנוחה, כשמלבד ריצה בודדת בסיום, היא נראתה איטית, מסורבלת וחלודה. מי שניצלה זאת עד תום היתה בוסטון, שהציגה משחק הגנה מצויין, ניצחה 88:92, הנחילה למג'יק את ההפסד הראשון שלה בפלייאוף, וגנבה את יתרון הביתיות.

בוסטון נראתה נהדר בפתיחה ועלתה עם המון אנרגיה, שהצליחה להוציא מעט את הקהל באמוויי ארינה מהתמונה, בדרך ליתרון 0:7 תודות ליכולת מצויינת של פול פירס. המג'יק נראו כמו הצל של עצמם בהתקפה, הרבו לאבד ונעצרו רק על 14 נקודות ברבע הראשון, בעוד בוסטון טסה ליתרון 15 ברבע השני. ואן גנדי זרק אל הפרקט את גורטאט , והפולני הגיב עם הרבה התלהבות, 6 נקודות מהירות הוריד את המג'יק בפיגור 9 בלבד במחצית.

אורלנדו דווקא פתחה טוב את הרבע השלישי והתקרבה עד פיגור 4 בלבד, אבל אז הגיעה ריצת 1:14, כשפירס עושה ככל העולה על רוחו, והסלטיקס עלו ליתרון 20. ואן גנדי ניסה להטריף את שחקניו, וברבע האחרון זה החל לתת את אותותיו: רדיק נתן דקות נהדרות מהספסל, נלסון לקח אחריות בהתקפה, והווארד התעורר הגנתית, החל לחסום, ואורלנדו בריצת 0:8 הורידה ל-5 בלבד, 2 דקות לסיום. 20 שניות לסיום החטיא נלסון, אבל הווארד היה על הריבאונד והוריד ל-88:85. פירס העלה ל-5 מהקו, אבל אחת מהקו של קרטר, החטאה בכוונה ולייאפ נהדר של נלסון צימקו ל-2 בלבד, 6 שניות לסיום. ריי אלן נשלח אל הקו. לחץ? מה פתאום. אלן תפר את שתיהן, המג'יק חיפשו סל מהיר אבל לא מצאו אותו, והירוקים חגגו ניצחון חוץ יקר.

ריי אלן הוליך את קלעי בוסטון עם 25 נקודות (8 מ-16 מהשדה), והוסיף גם 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, פול פירס סגר ערב טוב עם 22 באחוזים טובים, אסף 9 ריבאונדים וחילק 5 אסיסטים, בעוד קווין גארנט (11 ריבאונדים, 5 אסיסטים) ורייג'ון רונדו (8 אסיסטים) קלעו 8 כל אחד למנצחים. את אורלנדו הוליך וינס קרטר עם 23 נקודות (9 מ-18 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, בעוד ג'אמיר נלסון קלע 20 והוריד 9 ריבאונדים. דוויט הווארד סבל מערב חלש עם 13 (3 מ-10 מהשדה) ו-12 ריבאונדים ו-5 גגות, אבל הוסיף גם 7 איבודים. ג'יי ג'יי רדיק היה שם בדקות הסיום עם 9 נקודות, אבל כאמור, לניצחון זה לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully