וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: דרום אפריקה חגגה על תאילנד

הבפאנה בפאנה הביסו 0:4 את הנבחרת האסייתית החלשה, מקסיקו ניצחה 0:1 את צ'ילה, שתשחק מול ישראל ב-26 במאי

נבחרת דרום אפריקה קיימה היום (ראשון) משחק אימון מול תאילנד לקראת המונדיאל ולא התקשתה במיוחד, כשחגגה עליה עם 0:4. את רוב הנזק עשתה נבחרת הבפאנה בפאנה במחצית הראשונה, כשסיפיווה טסבאלאלה כבש את הראשון בדקה ה-23 מבעיטה חופשית בהמשך המחצית כבש קאטלגו מפ'לה צמד בדקות ה-29 וה-33, ברנרד פארקר השלים את החגיגה בדקה ה-89.

שתיים מהנבחרות המסקרנות שישחקו במונדיאל הקרוב נפגשו היום למשחק ידידות כשמקסיקו אירחה את צ'ילה וניצחה אותה 0:1 משער של אלברטו מדינה בדקה ה-14. למקסיקו זה היה משחק ההכנה האחרון בבית לפני המונדיאל, טרם יציאתה למשחקי ההכנה שתקיים באירופה.

מאמן מקסיקו חאבייר אגירה העלה הרכב חזק במיוחד עם שחקנה החדש של מנצ'סטר יונייטד חאבייר הרננדז ועושה המשחק המנוסה קאוטומק בלאנקו. מנגד, בחר מאמן צ'ילה מרסלו ביילסה להעלות הרכב ניסיוני, שכלל שחקנים כמו השוער לואיס מארין והחלוץ חיימה ואלדז. כזכור, צ'ילה תפגוש את נבחרת ישראל ב-26 במאי למשחק רעים.

במשחק ידידות נוסף שהתקיים היום ניצחה דרום קוריאה 0:2 את אקוודור לעיניי 60 אלף צופים במשחק בית בסיאול בזכות שערים מאוחרים של לי סונג ריול בדקה ה-72 ולי צ'ונג יונג בדקה ה-84. ב-24 במאי ייצאו הדרום קוריאנים למשחק חוץ מול יפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully