וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "יש לי שחקנים גדולים, אני אוהב אותם"

מאמנה של אינטר, ז'וזה מוריניו חגג אליפות, אבל הוסיף: "איטליה היא לא הבית שלי. זו לא מדינה שאני יכול לעבוד בה כמו שצריך"

באינטר כבר התרגלו לאליפויות, אחרי הכל הנרהזורי חגגו היום (ראשון) תואר חמישי ברציפות באיטליה, אלא שהשנה יש להם הזדמנות לטראבל היסטורי, אם יזכו בגביע בגמר ליגת האלופות בשבת. בתום הניצחון על סיינה (0:1) מצלמות הטלוויזיה אפילו קלטו את המאמן ז'וזה מוריניו מזיל דמעה, וזה רק מוכיח עד כמה התואר הזה חשוב ורגשי עבור אינטר ואוהדיה.

עתידו של מוריניו בקבוצה עדיין לא ידוע, מאחר והמאמן הפורטוגלי לא הסתיר את חוסר שביעות רצונו מהליגה האיטלקית, ורמז כי הוא מעוניין לעבור לספרד. נשיא אינטר מאסימו מוראטי לא ממש רצה להתייחס לסוגייה הזאת בזמן ששחקניו חגגו תואר מספר 18 בתולדות המועדון, והעדיף להתייחס בעיקר לשאיפות לטראבל.

מוריניו הנרגש אמר לאחר הזכייה: "זו האליפות הכי קשה בה זכיתי. היינו בפיגור שתי נקודות חמישה משחקים לסיום העונה. מעולם לא נלחמתי על האליפות במשחק האחרון של העונה. תמיד הבטחתי את הזכייה הרבה לפני המחזור האחרון". על ההערכות לפיהן לא ימשיך הפורטוגלי במדינה, אמר מוריניו: "איטליה היא לא הבית שלי. זו לא מדינה שאני יכול לעבוד בה כמו שצריך".

"יש לנו שני תארים", המשיך מוריניו, "לאחרים יש אפס. אני יכול להגיד זאת בצורה רגועה". הפורטוגלי אף הביט קדימה, לקראת גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן ואמר: "שבוע היסטורי מחכה לנו, ואני רוצה לתת את הכל כדי שננצח. אני רוצה להכין את הקבוצה שלי בצורה הטובה ביותר מבחינתי, ורק אז אוכל באמת לנוח".

המאמן אף פרגן לשחקניו, ואמר: "אני אוהב את כולם מהראשון עד לאחרון כי הם נתנו הכל. הם גדולים בזכות הצורה שבה הם הצליחו לשרוד את העונה הזאת כשהם שיחקו כל שלושה ימים ועברו כל כך הרבה משחקים קריטיים בחודש האחרון". מאמנה של רומא קלאודיו ראניירי, פרגן גם הוא לשחקניו למרות ההפסד לאינטר במאבק על התואר: "אני חייב להודות להם מכיוון שהם באמת רשמו הישג יוצא דופן, אנחנו כבר היינו בתחתית. עשינו משהו בלתי יאמן, פתחנו מחדש את המירוץ לאליפות ונלחמנו עם כל הכוח עד לשניה האחרונה".

כובש שער הניצחון, דייגו מיליטו המאושר אמר בסיום: "זוהי שמחה שאי אפשר לתאר, פרס על כל העבודה הקשה שלנו במהלך העונה". על המשחק הבא של הקבוצה, שעשוי לסגור עונה חלומית עבור אינטר, אמר מיליטו: "היום אנחנו נחגוג, ומחר נתחיל לחשוב על הגמר הגדול של ליגת האלופות".

קפטן הקבוצה, חביאר זאנטי אמר: "בסופו של דבר, הקבוצה החזקה ביותר זכתה באליפות, אבל כל הכבוד לרומא על עונה יפה. עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על גמר אחר, אבל כרגע נחגוג את התואר הזה, שהגיע לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully