וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אשכנזי לא ימשיך במכבי חיפה

16.5.2010 / 18:51

במועדון החיפאי הודיעו על סיום עבודתו של המאמן בשלוש השנים האחרונות. גודס, שמיר ואדלשטיין מועמדים להחליפו

מועדון הכדורסל של מכבי חיפה הודיע היום (ראשון) כי אבי אשכנזי, שאימן את הקבוצה בשלוש השנים האחרונות, לא ימשיך בתפקידו בעונה הבאה. כזכור, מכבי חיפה הודחה על ידי ברק נתניה במשחקי הפלייאוף, וסיימה את העונה. המועמדים להחליף את אבי אשכנזי בעונה הבאה הם גיא גודס, ארז אדלשטיין, דן שמיר ועוזר המאמן אלעד חסין.

הבעלים של הקבוצה, ג'ף רוזן, אמר היום: "אני מבקש להודות לאבי אשכנזי על שלוש שנים של מסירות בה שירת את המועדון כמאמן הקבוצה, אבל החלטנו כארגון לפנות לדרך חדשה בעונה הבאה". אשכנזי מונה למאמן ראשי של הקבוצה ביולי 2007 לאחר 5 שנות אימון בעירוני נהריה.

אשכנזי אמר לאחר פרסום ההודעה: "במידה מסוימת ההחלטה מפתיעה. אני חושב שאי אפשר לשפוט את העונה רק לפי התוצאה של הסדרה הזאת. לאורך העונה הקבוצה הייתה מדורגת במקום השני והתמודדה עם לא מעט קשיים, שהגיעו לשיאם לקראת הסדרה מול נתניה. גם אני מאוכזב מהתוצאות. אני מכבד מאוד את ג'ף רוזן, עבדתי אצלו בשלוש השנים האחרונות והגענו לתוצאות מדהימות, ואני מודה לו על השלוש שנים האלה, ומאחל לו ולקבוצה בהצלחה. נהניתי לעבוד במכבי חיפה. החוזה שלי הסתיים, וזאת זכותו הלגיטימית של הבעלים לעשות מה שהוא רוצה. אני לא המאמן הראשון שמסיים תקופה בקבוצה, במהלך הקיץ אני אראה איך הדברים יתפתחו, יש לי רצון להמשיך לאמן בליגת העל".


כמו כן, הודיעו היום במכבי חיפה על מינויו של ארנון שירן לסגן יו"ר המועדון. שירן עבד במשך 20 שנה במשרד הבטחון בתפקידים מבצעיים ופיקודיים ולאחר פרישתו מהשירות הציבורי פנה לעסקים פרטיים בארץ ובחו"ל. במשך השלוש שנים האחרונות שימש כיועץ ונציג של מר ג'ף רוזן וחברת טריאנגל בישראל. בנוסף הוא משמש כיועץ חיצוני במשרד הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully