וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "שחקני צ'לסי רק באמצע הקריירה"

האיטלקי חגג דאבל ואמר שאינו מתכנן שינויים גדולים. צ'ך: "אלה תארים ראשונים מהרבה שיבואו", מאלודה: "זו מהות הכדורגל"

עשרות אלפי אוהדים באו היום (ראשון) לחגוג עם צ'לסי את הדאבל הראשון בהיסטוריה שלה בתהלוכה חגיגית שנערכה ברחובות לונדון. מנג'ר הקבוצה קרלו אנצ'לוטי הוביל את האוטובוס הפתוח בשיירה, שיצאה לדרך ב-15:00, כשהוא מוביל את השירה של האוהדים. הכחולים הפכו לקבוצה השביעית בהיסטוריה של אנגליה שזוכה בדאבל, כשניצחה אתמול 0:1 את פורטסמות בגמר הגביע האנגלי משער של דידייה דרוגבה בוומבלי. הגדיל לעשות דידייה דרוגבה שזרק חזייה באוטובוס הקבוצה, לציון שני התארים בה זכתה הקבוצה.

שוער הקבוצה פטר צ'ך אמר שהוא מקווה שהעונה הייתה סימן לבאות. "אני מקווה שזה הישג ראשון ממעגל ארוך, ושנשמור גם בעונה הבאה על שני התארים שלנו ונתחרה בכל שנה על הדאבל". הצ'כי לא שכח גם את האכזבה שבהדחה מליגת האלופות: "אסור לשכוח את ההדחה שלנו מליגת האלופות, שזה פספוס גדול בשביל מועדון כמו שלנו. אני רואה שהמועדון הזה הולך שוב קדימה, זה רגע עצום שיכול לתת לנו הרבה ביטחון לקראת העונה הבאה. במהלך העונה קרו כל כך הרבה דברים: הובלנו כבר בשמונה נקודות, איבדנו אותן והיינו צריכים לנצח באולד טראפורד כדי לזכות בתואר. שרדנו הרבה קשיים, ולמרות הכל זכינו בדאבל".

גם פלוראן מאלודה התרגש: "רגע מאושר כזה, הוא מהות כל הכדורגל - לזכות בתארים ולחגוג עם כל האוהדים. עבדנו כל כך קשה מהתקופה שלפני העונה ועד עכשיו, והנה זכינו לחגוג בסיום".

ג'ו קול, שחוזהו נגמר בסוף העונה, סירב להתייחס לעתיד שלו: "זה תמיד יום נפלא עבור האוהדים ואני כל כך מאושר בשביל כולם - השחקנים, הצוות המקצועי וכמובן הקהל שלנו. הגיע לנו להשיג את הכל השנה. זו עונה פשוט מדהימה". הקשר האנגלי התייחס גם לקיץ הקרוב, בו ישחק במדי הנבחרת במונדיאל: "אני מתרכז כרגע רק בגביע העולם. יש לי הזדמנות להגיע לדרום אפריקה, ואני רוצה לנסוע לשם ולשחק, אז אני מרוכז רק בזה כרגע".

מנג'ר הקבוצה קרלו אנצ'לוטי בחר להלל את הקפטן שלו: "ג'ון טרי שיחק מצוין כל השנה. אולי היו לו כמה רגעים קשים, אבל הוא הצליח לשמור על הבעיות האישיות שלו מחוץ למתחם האימונים. טרי סיים את העונה מאוד טוב. הוא מרוכז ובכושר טוב ואני חושב שיהיה לו מונדיאל פנטסטי".

האיטלקי התייחס גם לשאלה האם הסגל שלו לא מבוגר מדי כדי להתמודד ברמות הגבוהות של אירופה גם בשנים הבאות: "השחקנים האלה הם לא מבוגרים מדי, כשיש לך הרבה שחקנים מתחת לגיל 30, הם לא מבוגרים מדי, הם רק באמצע הקריירה. אולי נשנה כמה דברים לקראת העונה הבאה, אבל אין צורך להחליף הרבה שחקנים בגלל גילם. אני משוכנע לגבי זה". אנצ'לוטי התייחס גם לעונה הבאה: "היריבות שלנו יפעילו עלינו יותר לחץ וישקיעו יותר תשומת לב, אבל זה נורמלי. אנחנו גאים לזכות בתשומת הלב הזו. נתחיל את העונה הבאה במצב שקול כמו שאר הקבוצות והתפקיד שלי יהיה להוביל את הקבוצה לעוד ניצחונות. זכינו השנה ואנחנו רוצים לזכות גם בעונה הבאה. הכי חשוב זה לעשות את הכי טוב שלנו ולהישאר ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully