וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: תמונת הפלייאוף נסגרה

אסטודיאנטס תפגוש את קאחה ויטוריה. קחאסול את ריאל. אולימפיאקוס ניצחה 53:69 את מארוסי בחצי גמר הפלייאוף ביוון

הליגה הסדירה בספרד הגיעה היום (ראשון) לסיומה, כשרשימת שמונה הקבוצות שהולכות לפלייאוף העליון ודירוגן נקבע באופן סופי. אוניקחה מלאגה ניצחה 62:70 את קאחה לבוראל ויטוריה ללא ליאור אליהו הפצוע, כשג'ואל פרילנד ורוברט ארצ'יבאלד קולעים 12 נקודות כל אחד, מהצד השני קלע מירזה טלטוביץ' 11 נקודות שלא מנעו את ההפסד משחקניו של דושקו איבנוביץ'. מלאגה הבטיחה את המקום החמישי, שמונע ממנה מפגש עם ריאל מדריד ויפגיש אותה עם ולנסיה, לה יהיה יתרון הביתיות.

גם קאחסול עשתה את העבודה שלה כשניצחה 65:70 את גראן קנאריה, בין השאר בזכות 19 נקודות של סבאנוביץ'. קבוצתו של חואן פלאזה תפגוש את ריאל מדריד. אסטודיאנטס ניצחה בחוץ 77:88 את אובראדוריו, שכבר מזמן ירדה ליגה, וסיימה במקום השביעי שישלח אותה לסדרה מול קאחה לבוראל, שתחזיק ביתרון הביתיות. אסטודיאנטס נהנתה מיום טוב של קאנר מדלי, שקלע 18 נקודות, וגרמן גבריאל וכריס לופטון, שתרמו 17 נקודות כל אחד.

גם בילבאו ניצחה, 77:86 את ויאדוליד, אבל סיימה את העונה רק במקום התשיעי ולא תשחק בפלייאוף. במשחק נוסף וחסר משמעות, ניצחה גראנדה 70:76 את מורסיה האחרונה, שירדה ליגה כבר מזמן.

אחרי שפנאתינייקוס הביסה אתמול את פאנליניוס ב-30 הפרש, ופתחה את חצי גמר הפלייאוף ביוון, המשיכה גם אולימפיאקוס את הדרך שלה לגמר, כשהביסה את מארוסי 53:69 במשחק הראשון בין השתיים, ועלתה ל-0:1 בסדרה. האורחים ממארוסי פתחו רע ונעצרו על 15 נקודות בלבד ברבע הראשון, ורק 29 נקודות במחצית, בדרך לפיגור 10. אולימפיאקוס הורידה הילוך ואיפשרה לאורחים לחזור עד פיגור 6 בלבד, אבל 9 נקודות בלבד של מארוסי ברבע האחרון עצרו את הקאמבק, ושחקניו של ינאקיס צלחו משחק פתיחה לא מרשים. לינאס קלייזה הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 14 ו-7 ריבאונדים, תיאו פאפאלוקאס הוסיף 13 ובורוסיס קלע 12 למנצחים. למארוסי: קאימקוגלו 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully