וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון משאיר את כל הדלתות פתוחות

באיטליה מדווחים כי מנ' יונייטד מעוניינת בשוער יובה, שהגיב: "זה לא משהו שאפשר לדעת עכשיו, אז אין טעם לדבר על זה"

יובנטוס סיימה אמש (שבת) את עונת 2009/10 בצורה אופיינית: עוד תבוסה. הפעם 3:0 ליריבה הגדולה מילאן. מועדון הפאר האיטלקי חווה עונה זוועתית בכל הטורנירים בהם השתתף, וברור לכולם שהביאנקונרי יבצעו מהפכה בקיץ הקרוב, כי אף אחד בטורינו לא סיבול עוד עונה עם 15 הפסדי ליגה, 56 שערי חובה, הדחה בשלב הבתים של ליגת האלופות ומקום שביעי בסוף העונה.

יתכן והמהפכה תתחיל דווקא בעזיבתו של אחד הסמלים היובנטינים הגדולים, השוער ג'אנלואיג'י בופון, כשבאיטליה מדווחים כי לא בטוח שימשיך במדי הזברה ושמנצ'סטר יונייטד מעוניינת בו. כשנשאל האם יישאר ביובה, השיב: "אני לא יודע, זה לא משהו שאפשר לדעת עכשיו, אז אין טעם לדבר על זה". על העובדה שיובה שיחקה נגד מילאן כשלמשחקה אין ערך ספורטיבי, ויתכן שזה היה משחקו האחרון במדי הגברת הזקנה, אמר בופון: "זה לא היה רגע שמח, אף פעם לא חוויתי משחק שהוא חסר חשיבות".

לא רק אוהדי יובה מודאגים לגבי עתידו של בופון, אלא איטליה כולה. השוער הלאומי של אלופת העולם נפצע בקרסולו והוחלף במחצית ההפסד למילאן, ועתה לא ברור עד כמה יהיה כשיר למונדיאל 2010. חומרת הפציעה לא ידועה, אבל ההנחה בארץ המגף היא שבופון יעמוד בין קורותיה של הסקוואדרה אזורה בדרום אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully