וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארחנטינוס ג'וניורס זכתה באליפות הקלאוסורה

ניצחון 1:2 על הורקאן במחזור הסיום הספיק לקבוצת נעוריו של מראדונה לזכות בכתר אחרי 25 שנה על חשבון אסטודיאנטס

קרב האליפות הדרמטי בארגנטינה הוכרע הערב (ראשון) עם זכייתה ההיסטורית של ארחנטינוס ג'וניורס באליפות הקלאוסורה. ארחנטינוס, שהוליכה בפער של נקודה על אסטודיאנטס ערב המחזור האחרון, עשתה את העבודה עם ניצחון 1:2 על הורקאן, בעוד שהדולקת בעקבותיה הביסה את קולון 1:4 אך נאלצה להסתפק במקום השני. עוד לפני שני המשחקים הללו, נערכו יתר המשחקים שחתמו את העונה. ריבר פלייט המשיכה בצניחה החופשית שלה והובסה אל מול עיני אוהדיה 5:1 על ידי טיגרה, כשגם גדולה אחרת, בוקה ג'וניורס, הושפלה עם 3:0 בנפילד. גודוי קרוז ניצחה בחוץ את ארסנאל 1:2, אינדפנדיינטה ניצחה 0:1 את לאנוס.


הורקאן - ארחנטינוס ג'וניורס 2:1

הקבוצה של קלאודיו בורגי, שלא זכתה באליפות מזה 25 שנה ונאלצה להסתפק בגאווה (ולעתים בבושה) של היותה קבוצת נעוריו של דייגו מראדונה, שברה את הבצורת עם ניצחון חוץ יקר מפז. חואן מרסייר העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-23, ובדקה ה-77 חתם פאקונדו קוריה את הסיפור עם השני של ארחנטינוס. מתיאס סאנצ'ז רק צימק להורקאן בדקה ה-88.

קולון - אסטודיאנטס 4:1

אסטודיאנטס נתנה כל מה שהיה לה כדי להשיג את שלוש הנקודות ולייחל למעידה של יריבתם לצמרת, שלא הגיעה לבסוף. מאורו בוסלי היה חתום על שלושת השערים הראשונים של האורחים בדקות 11, 22 ו-49, אנזו פרז הוסיף את הרביעי בדקה ה-54 ופאקונדו קורושט הקטין לקולון רבע שעה לסיום.

ריבר פלייט - טיגרה 5:1

מצד אחד, המיז'ונריוס שמחים לסיים את העונה הגרועה והנוראית שלהם, מצד שני, הם סיימו איתה עם הפסד, אפילו תבוסה מחפירה ביותר באל מונומנטאל לטיגרה. כל השערים של האורחים, שהיממו את ריבר, נפלו במחצית הראשונה. קלאודיו פרז (10), חוסה סן רומן (11), פאבלו פונטנלו (16), מריאנו פאסיני (36) וליאנדרו לזארו (43) כבשו לטיגרה. רוגליו מורי (50) רק צימק, אבל ממש לא המתיק את הגלולה הכה מרה של ריבר.

בנפילד - בוקה ג'וניורס 0:3

אלופת האפרטורה לא הצליחה, כמו הרבה קבוצות אחרות, לשחזר את היכולת וההישג מהטורניר הקודם, אבל לפחות היא סיימה אותו בסטייל עם ניצחון גדול על הקבוצה של רוברטו פומפיי. וולטסר בוסטמנטה (41), גבריאל פאלטה (67, שער עצמי) ורובן רמירז (83) כבשו.

אינדפנדיינטה - לאנוס 0:1

השדים האדומים קיוו העונה לקחת אליפות, אבל כשלו ברגעי הסיום כשכבר לפני מספר מחזורים התרחקו מהצמרת הגבוהה. איגאנסיו פיאטי (87) כבש את שער הניצחון שהמתיק ולו במעט את העונה של הקבוצה של אמריקו גאז'גו, שיכולה הייתה לסיים אותה בצורה טובה יותר.

צ'אקריטה ג'וניורס - ראסינג קלאב 2:1

לה אקדמיה ביקשה לעשות עונה טובה ומשמעותית בעזרת הרכש הרב שהיא הביאה, אלא שזה לא הספיק לקבוצה, שלפחות יכולה להתנחם בכך שהיא מסיימת את העונה עם ניצחון חוץ. חוסה לואיס פרננדז (41) וקלאודיו ביילר (63, פנדל) כבשו לראסינג, חוסה ד'אנגלו (78) רק צימק.

משחקים נוספים:

ארסנאל - גודוי קרוז 2:1
לארסנאל: כריסטיאן אלברז (52), לגודוי: לאונרדו סיגלי (67), רודריגו דוראנטס (70).

סן לורנצו - ניואל'ס אולד בויס 1:2
לסנלו: ברנרדו רומרו (46), נלסון בניטז (67), לניואל'ס: רולנדו סקיאבי (62, פנדל).

חימנסיה לה פלאטה - אתלטיקו טוקומן 3:3
לחימנסיה: גסטון קסאס (9), אלברו נבארו (19), אסטבן ניקולס גונזאלס (35). לטוקומן: עמנואל גיגליוטי (62), סזאר מונטיגליו (78), דייויס בארונה (80).

רוסאריו סנטראל - ולז סרספילד 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully