וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סביליה אלבארז: "איבדתי תקווה, השחקנים לא"

סביליה העפילה לליגת האלופות בדקה האחרונה על חשבון מאיורקה של אוואט. מנזאנו: "אי אפשר לתאר את העצב שלנו"

לא רק בישראל, גם באירופה הייתה אתמול (שבת) בלילה דרמה גדולה במחזור הסיום המכריע. אומנם סיפור האליפות בספרד יוכרע רק הערב, כשריאל מדריד וברצלונה יערכו את משחקיהן האחרונים, אבל אתמול הושלם הקרב בין סביליה למאיורקה על המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, ומי שהצליחה להשלים את המשימה הייתה סביליה, שרק בדקה ה-90 הצליחה לנצח את אלמריה 2:3. מאיורקה, שמבחינתה עשתה את העבודה עם ניצחון 0:2 על אספניול, תיאלץ להסתפק במקום בליגה האירופית אחרי העונה המצוינת שלה.

"זה היה החלום שלנו כל העונה, וז גם הייתה המטרה שלנו - להעפיל לליגת האלופות", אמר מאמן סביליה אנטוניו אלבארז, "כשנותרו רק שתי דקות למשחק אני כבר איבדתי תקווה, אבל הקבוצה לא ויתרה והמשיכה להילחם עד לרגע האחרון. הם לא איבדו את האמונה עד הרגע האחרון, ובסוף השלימו את המשימה וזכו בפרס הגדול".

מי שכבש את שער הניצחון, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, היה החלוץ הצעיר רודרי, בהופעה הראשונה שלו במדי סביליה. "ידעתי למה הוא מסוגל, ובטחתי בו כל הזמן", אמר אלבארז, שהורחק במהלך המשחק וכנראה לא יוכל לעמוד על הקווים בגמר הגביע נגד אתלטיקו מדריד ביום רביעי, "אני חושב שעכשיו נגיע במצב רוח אחר לגמרי לגמר".

מנגד, הגיבורה הטרגית של הערב היא כמובן מאיורקה, שנתנה עונה נהדרת, אך בשליש האחרון של העונה החלה לקרטע, והגיעה למחזור האחרון עם ניצחון אחד בשישה משחקים. אתמול כאמור היא ניצחה את אספניול, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, ולא הספיק מול הקאמבק של סביליה.

"נלחמנו עד הרגע האחרון", אמר בתום האכזבה מאמן מאיורקה גרגוריו מנזאנו, "אנחנו יכולים להרים את הראש, כי באמת נתנו עונה מצוינת, אבל זה מאוד מאכזב. אני מנסה להיות חזק כדי שהשחקנים לא יראו אותי שבור. זה היה ערב חשוב לא רק למאיורקה, אלא לכל הכדורגל הספרדי, שראה איך קבוצה קטנה וצנועה מפתיעה את כולם ונלחמת עד השנייה האחרונה. אין ספק שמבחינה מוסרית הגיע לנו לסיים במקום הרביעי, אבל אני מקווה שזה לא ישבור את רוח הקבוצה לקראת העונה הבאה. הייתי מעדיף שסביליה לא תנצח בדקה ה-90, כדי לא לראות את העצב הגדול על הפנים של השחקנים שלי. זה משהו שאי אפשר לתאר, רק להרגיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully