וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמנת פשרה: מאיוקה בדרך ליאנג בויז

השוויצרים העבירו הצעה של 1.2 מיליון דולר על חלוץ מכבי תל אביב, שצפויה להסכים לאחר שהגיעו להבנות עם אלירן עטר

יאנג בויז בן הגישה היום (ראשון) הצעה משופרת למכבי תל אביב על סך 1.2 מיליון דולר על החלוץ הזמבי עמנואל מאיוקה, לאחר שלפני מספר ימים הגישה הצעה על סך 900 אלף דולרים בלבד ומכבי סירבה. מכבי הודיעה לאלופה השוויצרית כי תג המחיר של מאיוקה עומד על 1.2 מיליון יורו, אך במועדון צפויים להסכים, לאחר שכזכור הגיעו להבנות עם אלירן עטר וצפויים לרכוש גם את ברק יצחקי או טוטו תמוז.

השוויצרים, שרק לאחרונה מכרו את החלוץ סיידו דומביה לצסק"א מוסקבה בסכום עתק של 15 מיליון יורו, רואים במאיוקה כמחליף המיועד שלו לאחר שסקאוט הקבוצה סטפן שאפויזט התרשם ממנו מאוד. מאיוקה עצמו צפויל השתכר בכ-250 אלף יורו לעונה בקבוצה שתשחק בליגת האלופות. החלוץ עצמו נחוש לעזוב לשוויצרים עקב שדרוג השכר הגדול (מעל לפי שלוש לחוזהו במכבי) ובגלל ההזדמנות המקצועית הגדולה, ומכבי, שרכשו אותו תמורת 50 אלף יורו בלבד, לא צפויים לעמוד בדרכו. מכבי נתנה למאיוקה את מילתה כי אם השוויצרים ישפרו את הצעתם למעל מיליון יורו, הם לא יעמדו בדרכו, ולכן בסביבת מאיוקה מאמינים כי העסקה תחתם בימים הקרובים.

מכבי תל אביב על סף סיכום עם ראשי בני יהודה על רכישת כרטיסו של חלוץ הקבוצה אלירן עטר. עטר כבר סגור במכבי, למרות שחוזה עדיין לא נחתם. ראשי הצהובים הקדימו במרוץ את מכבי חיפה וגם את הפועל תל אביב והחלוץ, שחתום על חוזה לעונה הבאה בקבוצה מהשכונה, יעשה בקיץ את הדרך לקרית שלום. עטר כנראה יקבל הצעה לחוזה רב עונתי בקבוצה הצהובה, כשסכום ההעברה שישלמו הצהובים לבני יהודה נע בסביבות כמיליון ו-200 אלף דולרים. היום או מחר (שני) צפויים ראשי שתי הקבוצות להיפגש ולסכם באופן רשמי את העסקה.

במכבי תל אביב הבהירו כי לצירופו של עטר אין שום קשר למאמצי הקבוצה לצרף גם את חלוץ בית"ר ירושלים ברק יצחקי, וייתכן שגם בגזרה זו תהיינה התפתחויות בימים הקרובים. השבוע צפויים במכבי להודיע גם על צירופם של מספר זרים חדשים, כאשר במידה שגם עטר וגם יצחקי יצטרפו לקולאוטי שכבר חתם, יוותרו בצוות המצועי על חלוץ זר ועיקר המאמצים והמשאבים יופנו להחתמת קשר אחורי בעל שיעור קומה.

במכבי כבר הצהירו שלא מעט שחקנים יוחתמו בשבועות הקרובים, ועטר, כמו גם יצחקי, נמצאים גבוה מאוד ברשימת המבוקשים. המנג'ר אבי נמני הצהיר כבר אמש בסיום משחק הנצחון נגד מ.ס. אשדוד על השינויים הצפויים בקבוצה ואמר: "אני לא יכול להסתיר ואומר את האמת - מכבי תל אביב תצרף לא מעט שחקנים בתקופה הקרובה, גם ישראלים וגם זרים. הבטחנו את אירופה כבר בשבוע שעבר והיום הבטחנו את המקום השלישי, ואת זה שנתחיל את אירופה מהסיבוב השני עם עוד שבועיים של פגרה לשחקנים. זה היה חשוב מאוד וזה לא היה קל כי קשה לשמור על רמת מתח בין השחקנים. יש עייפות ופציעות וכל הכבוד להם. היינו ריאלים בתחילת העונה והגענו למקסימום שלנו".

בתוך כך, נאמר אמש לכל שחקני הסגל הנוכחי כי בתוך שבועיים ידעו השחקנים מי נשאר בקבוצה ומי לא. במכבי תל אביב נמצאים במשא ומתן גם עם שרן ייני, ליאור ז'אן ויוסי שבחון, שסיימו את חוזיהם, ונכון לעכשיו נראה כי ייני וז'אן יחתמו בקרוב על חוזה חדש. לגבי שבחון, הדברים יתבהרו בימים הקרובים, שכן הוא מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל.

מי שבוודאות לא ימשיך בצהוב הוא החלוץ איליה יברויאן, שקיבל הודעה כי הוא משוחרר ואין כוונה לממש את האופציה עליו לעונה הבאה.

(עדכון אחרון: 21:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully