וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קדוש: "אין לי כלום נגד מכבי חיפה"

שוער בני יהודה, שעלה לשחק למרות כאבים עזים ועצר במו ידיו את חיפה, אמר: "אין לי כלום נגדם. לא פתחנו רגליים כמו שציפו"

אחת הדמויות המרכזיות בדרמת הענק שהתרחשה אמש (שבת) במחזור האחרון של ליגת העל היה שוער בני יהודה רן קדוש. כזכור, קדוש החליף את דלה איינוגבה, שהורחק בגמר גביע המדינה בכרטיס אדום, והיה זה שעמד בשער הקבוצה במשחקה נגד מכבי חיפה בבלומפילד (1:1). לא הרבה ידעו זאת לפני המשחק, אבל קדוש עלה למשחקים האחרונים כשהוא סובל מכאבי תופת עקב בקע (קילה). אלא שאפילו הכאבים ומתקפה בלתי פוסקת (ועקרה) של החיפאים לא עשתה עליו הוא רושם. הוא אמנם ספג שער, אבל הציל כדורים רבים ופשוט כפה בעצמו תיקו על הירוקים, שאיבדו את האליפות לאחר שער הניצחון של הפועל תל אביב בטדי נגד בית"ר ירושלים (1:2).

קדוש התראיין בתוכנית הבוקר של גלי צה"ל, ותחילה התייחס בדבריו למה שאמר אוהד הפועל אריק איינשטיין ("אני רוצה להתחתן איתו"). "יש לי חברה, ככה שזה לא רלוונטי", אמר קדוש. "אני עדיין לא מעכל בעצמי את מה שעשיתי. זו באמת הייתה חוויה מטורפת לגמרי, גם מה שכל הקבוצה עשתה והציגה - לתת 100 אחוזים ולא לפתוח רגליים כמו שכולם אמרו ואולי ציפו".

אחר כך סיפר קדוש על הכאבים מהם סבל במשחק: "כבר חודשיים שאני סוחב איתי בקע, וזה לא היה בתכנון שאשחק בשלושת המשחקים האחרונים. חיכינו לסיום העונה, ובסוף זו ההחלטה הכי נכונה שיש. יצאתי חבול מהמשחק, יש לי 'פנס' בעין שקיבלתי מהבלם שלנו, אביב חדד. אבל בעיקר סבלתי מכאבים עזים בבטן, במחצית השנייה לא הייתי מסוגל.

"עברתי שלושה ימים לא פשוטים באופן אישי כי עוד לא הייתי במעמד הזה", הוסיף קדוש, "והשתדלתי כמה שפחות להתייחס לכל הדברים שהיו מסביב, ניסיתי פשוט לבוא ולנסות לעשות את שלי על הצד הטוב ביותר. העול שהיה לי על הכתפיים הוא מאוד גדול, והחוכמה היא להתנתק ולעשות את הדברים הכי טוב שאפשר.

"זה לא שום דבר אישי נגד מכבי חיפה. עליתי כדי לתת 100 אחוזים לקבוצה שלי וגם בשבילי באופן אישי. זה לא היה כדי לתת אליפות להפועל, או לקחת אליפות מחיפה. באמת שלא שינה לי מי תזכה אליפות, מבחינתי זה אותו דבר", חתם קדוש את דבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully