וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקנבאואר: "אני נהנה לראות את באיירן של העונה"

נשיא המועדון לשעבר התמוגג לאחר ה-0:4 על ורדר ברמן בגמר הגביע הגרמני והזכייה בדאבל. הנס: "אין לנו מה להפסיד במדריד"

איזו עונה חלומית עוברת על לואי ואן חאל. אחד האנשים היותר מושמצים בכדורגל העולמי זכה אמש (שבת) בדאבל עם קבוצתו, באיירן מינכן, כשביום שבת הבא הוא ינסה להפוך את העונה הזאת לאחת הגדולות מכולן בתולדות המועדון הבווארי עם זכייה גם בליגת האלופות, כשבאיירן תתמודד נגד אינטר בגמר שייערך בסנטיאגו ברנבאו. שבוע אחרי האליפות, זכתה באיירן גם בגביע הגרמני ועשתה זאת בסטייל רב עם 0:4 מוחץ בגמר על יריבתה משכבר הימים, ורדר ברמן.

"הצגנו יכולת גבוהה מול קבוצה טובה מאוד", אמר ואן חאל לאחר הניצחון בגמר והבטחת הדאבל. "זה אולי היה אחד ממשחקינו הכי טובים העונה. ז'וזה מוריניו יצטרך לראות עכשיו את הכדורגל הטוב שאנחנו מייצרים".

"התוצאה מראה עד כמה המשחק הזה היה חשוב לנו", אמר מגנה של האלופה פיליפ לאהם. "זה מצוין לזכות בדאבל, אבל כמובן שטרבל יהיה מדהים. עכשיו אפשר להתכונן בשקט למשחק הגמר ביום שבת הבא".

"זו הייתה הופעה מצוינת במחצית השנייה", אמר הנשיא לשעבר של המועדון, הקייזר פרנץ בקנבאואר. "אם מישהו היה אומר לי שכך תסתיים העונה לפני ששה חודשים, הייתי שולח אותו לבית חולים לחולי נפש. אני פשוט נהנה לראות את הקבוצה הזו".

גם הנשיא הנוכחי של המועדון, אולי הנס, היה נרגש, והוא מאמין שטרבל הוא דבר לא בלתי אפשרי. "אני מאוד גאה בקבוצה ובכל המועדון", אמר. "הקבוצה משחקת טוב יותר מאשר ב-2001. הדבר הגדול באמת זה שאנחנו מוכיחים עמידות וחוזק מבחינה מנטלית. כעת זכינו בדאבל, כך שאין לנו שום דבר להפסיד במדריד, בגמר. נעשה הכל כדי להפוך שהבלתי אפשרי יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully