וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הובסה, בופון נפצע

מילאן נפרדה מלאונרדו עם 0:3 על הביאנקונרי. השוער הוחלף במחצית והדאיג את מרצ'לו ליפי. לאציו גברה על אודינזה 1:3

המחזור האחרון בסרייה A נפתח הערב (שבת) בשני משחקים לפרוטוקול בלבד שהביאו עמם בשורה למרצ'לו ליפי: שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון נפצע בקרסולו והוחלף במחצית ההפסד 3:0 למילאן. חומרת הפציעה עדיין לא ברורה, אבל בשלב זה נראה שהשוער הבכיר של איטליה נמצא בספק למונדיאל.

מילאן - יובנטוס 0:3

ביום שישי הודיעה מילאן על פרידה ממאמנה לאונרדו והשחקנים שלו סידרו לו ניצחון גדול ויוקרתי במשחקו האחרון, שגם הבטיח סופית את המקום השלישי והכרטיס הישיר לשלב הבתים של ליגת האלופות. כבר אחרי 14 דקות בישל קלרנס סידורף שער למגן לוקה אנטוניני שרץ להתחבק עם מאמנו. רונאלדיניו הכפיל את היתרון בדקה ה-28 וחתם עם שער שני במשחק בדקה ה-67. כאמור, הרגע המדאיג במשחק עבור ליפי היה פציעתו של בופון, שהוחלף במחצית על ידי אלכס מאנינגר. בלי קשר לפציעה, באיטליה דווח כי השוער יעזוב בקיץ את יובנטוס. גם אצל המפסידים היה זה סוף עידן. המאמן אלברטו זאקרוני יסיים את תפקידו והקבוצה, שסיימה עונה מאכזבת במקום השביעי, צפויה למהפכה גדולה בקיץ.

לאציו - אודינזה 1:3

שתי הקבוצות סגרו עונה מאכזבת, בה נקלעו למאבקי תחתית, במשחק מהנה. תומאס היצלספרגר הגרמני שלא ישחק במונדיאל כבש את שער הבכורה שלו בלאציו בדקה ה-16. כעבור 14 דקות איזן אנטוניו די נטאלה עם שערו ה-28 העונה. רגע לפני ההפסקה החזיר סרג'יו פלוקארי את לאציו ליתרון ובדקה ה-53 חתם כריסטיאן ברוקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully