וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "הפועל ת"א שיחקה את הכדורגל היפה ביותר העונה"

15.5.2010 / 23:07

מנג'ר מכבי ת"א פירגן ליריבה העירונית והוסיף: "אם חיפה לא ניצחה, לא מגיע לה". על העונה הבאה: "יהיו הרבה שינויים"

עושה רושם שהכדורגל הישראלי עבר היום (שבת) משהו שקרוב לרעידת אדמה קלה, כשבמחזור סופר דרמטי, השלימה הפועל תל אביב את הזכייה בדאבל, אחרי שלקחה את האליפות ברגע האחרון. סביר להניח שכמעט אין אוהד או שחקן כדורגל שלא ראה את הדרמה, זאת כמובן אם לא לוקחים בחשבון את שחקני מכבי תל אביב ומ.ס אשדוד, שנלחמו בדיוק באותו הזמן ב-90 הדקות האחרונות שלהם של העונה. שחקניו של נמני יצאו עם ידם על העליונה, אחרי ניצחון 0:2, שהבטיח להם סופית את המקום השלישי בליגה.

"הבטחנו את אירופה כבר בשבוע שעבר", אמר מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, "והיום הבטחנו את המקום השלישי, ואת זה שנתחיל את אירופה מהסיבוב השני עם עוד שבועיים של פגרה לשחקנים. זה היה חשוב מאוד וזה לא היה קל כי קשה לשמור על רמת מתח בין השחקנים. יש עייפות ופציעות וכל הכבוד להם. היינו ריאלים בתחילת העונה והגענו למקסימום שלנו". נמני התייחס לשדרוג הסגל וגם ההישגים לקראת העונה הבאה: "אני לא יכול להסתיר ואומר את האמת- מכבי תל אביב תצרף לא מעט שחקנים בתקופה הקרובה, גם ישראלים וגם זרים".

המנג'ר גם התייחס ליריבה האדומה שזכתה הערב באליפות: "זה מה שיפה בכדורגל, שזה לא נגמר עד שזה לא נגמר. אם להיות כנים אז הפועל שיחקו העונה את הכדורגל הכי יפה השנה, גם בארץ וגם בזירה האירופית. יש להם את השחקנים הטובים ביותר ואני מברך אותם על הזכייה באליפות ואם חיפה לא ניצחה היום אז כנראה שלא מגיע לה".

"זו עונה טובה פלוס עבור אשדוד"

יוסי מזרחי, שצפוי להיפגש השבוע עם הבעלים של מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן, ולסכם גם לעונה הבאה במועדון, אמר בסיום המשחק: "זו עונה טובה פלוס לאשדוד, מעבר לציפיות. חבל שדווקא בפלייאוף העליון לא לקחנו נקודות ופיספסנו את אירופה. זה שכר הלימוד של החבורה הצעירה הזו והם הלכו לליגה של הגדולים וקיבלו קצת על הראש. סך הכל זו עונה די טובה לאשדוד, גם אני לא חשבתי שנהיה בפלייאוף העליון".

מזרחי אף נתן לעצמו להביט אל העונה הבאה, ואל השינויים הצפויים שיהיו במועדון: "נחכה ונראה מי ישאר באשדוד כי יש כמה שחקני מפתח שחשוב שיישארו בקבוצה", אמר המאמן. "לגבי העתיד שלי אני עדין לא יודע, אני מאמין שרוב הסיכויים שאשאר באשדוד. נחכה ונראה. זה לא תלוי רק בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully