וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 נקודות לבורשטיין בהפסד פואנלברדה

הישראלי היה לא רע, אך קבוצתו נכנעה 80:75 לסן סבסטיאן. פלייאוף יווני: פנאתינייקוס הביסה בקלילות את פאנליניוס 58:88

חצי גמר הפלייאוף היווני יצא הערב (שבת) לדרך, במשחק בו אירחה אלופת אירופה לשעבר, פנאתינייקוס, את פאנליניוס. על אף שעברה ברבע הגמר את פאוק בלי בעיות מיוחדות, הערב פאנליניוס פשוט לא היוותה ראוי לחבורה הירוקה של ז'ליקו אוברדוביץ'. האלופה היוונית פתחה עם רבע ראשון רצחני של 5:23, ומשם והלאה היה זה גארבג' טיים אחד ארוך אותו ניצלה החבורה מאתונה כדי לשתף את כל הסגל, בדרך ל-58:88 מוחץ בסיום, ויתרון 0:1 בסדרה.

דימיטריס דיאמנטידיס הוביל את האלופה עם 17 נקודות, בעוד דרו ניקולאס הוסיף 12 ומייק באטיסט 10, במשחק בו השחקן ששיחק הכי מעט בפנאתינייקוס שותף ל-12 דקות, וזה ששיחק הכי הרבה שיחק רק 21. את המפסידה הוביל דווין סמית עם 15. מחר ישוחק חצי הגמר השני, כאשר אולימפיאקוס תנסה להתאושש מההפסד בגמר היורוליג כשתארח את מארוסי.

* בספרד נזקקה ריאל מדריד ל-40 דקות מאוד צמודות של כדורסל על מנת לנצח, בסופו של דבר, 79:81 את מנרסה הקטנה, על מנת להשתוות באופן זמני לקאחה ויטוריה במקום השני בטבלה. סרחיו יול הנפלא הוביל את הבלאנקוס עם 22, בעוד פליפה רייס הוסיף 18 ואנטה טומיץ' 15.

* פואנלברדה וטל בורשטיין נחלו הערב הפסד נוסף, הפעם 80:75 לסן סבסטיאן. בורשטיין קלע 10 נקודות ב-24 דקות, בעוד אסטבן באטיסטה הוביל את המפסידים עם 16.

עדכון ראשון: 20:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully