וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "התחושות קשות, נמשיך להילחם עד הסוף"

15.5.2010 / 19:29

מאמן הפועל רמת גן מתכונן למשחק המבחן נגד הפועל כפר סבא: "זה מה שאלוהים רצה, נקווה שהסוף יהיה מתוק"

הראל אלימלך

צילום ועריכת וידאו: מוחמד שינאווי

ניצחון 0:7 בעילוט על מכבי אחי נצרת לא הספיק להפועל רמת גן להימנע ממשחק המבחן. האורדונים היו זקוקים למעידה של הפועל עכו, אך זו השיגה ניצחון דרמטי 0:1 על הפועל חיפה ונשארה בליגת העל. המשמעות היא שרמת גן סיימה במקום ה-14 ותפגוש את הפועל כפר סבא לקרב על המקום בליגת העל. המשחק יתקיים בשבת וייערך במגרש נייטרלי. במחצית הראשונה הייתה תקרית מילולית קשה ביותר בין המאמן יובל נעים והמגן בני חדד שהחליפו ביניהם דברים קשים, לאחר שנעים העיר למגן מספר פעמים וחדד ענה לו בצורה לא יפה.

"אנחנו ממשיכים להילחם עד הסוף. את העבודה שלנו עשינו. קיווינו שעכו לא ינצחו, אבל זה מה שאלוהים רצה", סיכם המאמן המאוכזב יובל נעים. "נעשה מאמץ להישאר דרך המבחנים. התחושות הן קשות, הראש היה בעכו".

על הסיבות בגללן ירדה הקבוצה למשחק המבחן דרך הפלייאוף התחתון, אמר המאמן: "נכנסנו לאיזה מומנטום שלילי גם בגלל הקיזוז וביכולת הקבוצה, אבל נמשיך להילחם עד הסוף ונקווה שיהיה מתוק. על העימות שהיה לנעים עם בני חדד בסיום המשחק, אמר המאמן: "לא צריך להיסחף, הכל בסדר. נטפל בזה בתוך המערכת. אנחנו כבר חושבים על משחקי המבחן".

גם יו"ר הקבוצה ירון קוריס נשמע שבור: "זה ערב לא קל עבורנו. זה עצוב. התחושות לא קלות בכלל, אבל אין ברירה זה המצב. נתמודד גם עם זה. העונה נמשכת מבחינתנו עוד שבוע אחד. זה יהיה עבורנו כמו גמר גביע".

קוריס דיבר על המפגש מול כפר סבא שיכריע מי תשחק בליגת העל בעונה הבאה: "לפעמים במשחק מסוג זה שמשוחק במגרש נייטרלי ובמשחק אחד שעשוי להיות מוכרע לזכות האנדרדוג הדברים הולכים קשה, אבל בכל מקרה בכל משחק אין שום סיבה שהפועל רמת גן תפסיד להפועל כפר סבא. לא חלמנו שנגיע למצב כזה, אבל אנחנו לא טובים כבר מתחילת הפלייאוף. ספגנו גולים שטותיים שלא קשורים לכדורגל והיינו חלשים מאוד במהלך הפלייאוף. זה עדיין לא זמן לסיכומים, זה שבוע מאוד מאוד חשוב עבור המועדון הזה. יש לי הרבה מה להגיד על הרבה מאוד דברים, אבל זה לא הזמן לדבר כי המועדון והקבוצה צריכים את השקט. בסוף העונה אני אגיד את מה שיש לי להגיד".

גם סרג' איילי נשמע שבור: "אנחנו מבחינתנו עשינו את העבודה היום ולצערי זה לא הספיק. אם נבוא מרוכזים ומפוקסים נגד כפר סבא אז אין לי ספק שנעבור אותם. המשחק הזה יהיה תלוי רק בנו. הרגשנו בטחון מסויים אבל אז הגיע הקיזוז וירדו לנו נקודות. בפלייאוף התחתון המצב החמיר כי לא הצלחנו לקחת נקודות".

איילי עצמו כבר שיחק במבחנים בעונה שעברה במדי אחי נצרת ושני שערים שלו עזרו לקבוצתו לגבור בעונה שעברה על הכח עמידר רמת גן: "אנחנו נילחם עד הסוף, אני מבטיח שנעשה הכל. היה לי המון מזל במבחנים בעונה שעברה ואני מקווה להביא את המזל הזה גם העונה לרמת גן. יהיה בסדר, רמת גן תישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully