וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: שנה חלפה, והם שוב נפגשים

בירת ספרד שוב תארח גמר קלאסי בין פדרר, שהתגבר על פרר, לנדאל, שהזיע מול אלמאגרו, שנה אחרי המפגש הקודם ביניהם

אחרי שנה ארוכה בה דרכם של רפאל נדאל ורוג'ר פדרר לא הצטלבה, ייפגשו שני היריבים הגדולים מחר (ראשון, 19:30, שידור ישיר ב-ESPN) בגמר טורניר מדריד, בו התעמתו בפעם האחרונה. היום הארוך על החימר בבירת ספרד החל עם ניצחון קשה מהצפוי של נדאל עם 6:4, 2:6, 2:6 על בן ארצו ניקולאס אלמגארו בחצי הגמר, למרות פתיחת משחק רעה במיוחד והפסד המערכה השנייה בכל עונת החימר עד כה. לאחר מכן הצטרף אליו פדרר עם 5:7, 6:3, 3:6 קשה על דויד פרר.

נדאל התחיל את המשחק בצורה קטסטרופלית ונשבר שלוש פעמים רצופות בפתיחת המערכה הראשונה בדרך ל-6:4, תוך שהוא עושה אינספור טעויות לא אופייניות ונותן ליריבו לשלוט בקצב המשחק באופן טוטאלי. המערכה השנייה כבר הייתה סיפור אחר לחלוטין, כשנדאל התעורר, הצליח להשיג שתי שבירות ולהיכנס למומנטום חיובי כשהוא קורא את קריאות ה"ואמוס" המפורסמות שלו ומנצח 2:6. גם המערכה השלישית המשיכה באותה המגמה וגם בה הצליח המדורג 3 בעולם לשבור פעמיים בדרך ל-2:6 ולניצחון וכרטיס לגמר.

פדרר עבד גם הוא קשה מול יריב מקומי בדמותו של פרר, שלא עשה הנחות למדורג ראשון בעולם. המדורג 12 הלחיץ את השוויצרי במערכה הראשונה לפני שנכנע 7:5, אבל השיג שבירה ראשונה במשחק במערכה השנייה וניצל אותה עד תום כדי לנצח 3:6. במערכה השלישית חזר פדרר לשלוט בעניינים, שבר פעמיים והשלים את העבודה עם 3:6 שהבטיח לו את המקום הנחשק בגמר לו כבר מחכה עולם הטניס כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully