וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאסרי: "אין לי שום קשר לגאלאס"

שחקן ארסנל מספר כי לפחות ארבעה שחקנים לא מדברים עם גאלאס, אך מבהיר: "זה לא מונע מאיתנו להילחם על המגרש"

מתברר שהעניינים בארסנל הולכים וגועשים בעת האחרונה, ובמיוחד מתברר כי לא פחות מארבעה שחקנים מנותקים לגמרי מוויליאם גאלאס, שחקן הקבוצה, כך אומר סמיר נאסרי, שמודה כי הוא אחד מהארבעה.

כידוע, גאלאס מסיים את החוזה שלו בארסנל הקיץ וכנראה יעזוב את הקבוצה, כאשר ראשי המועדון כבר הודיעו כי הם לא מעוניינים להיכנע ל"דרישות המוגזמות" לחתימה על חוזה חדש, כפי שהבהיר כבר יושב ראש הקבוצה, פיטר היל ווד.

היחסים הרעועים בין נאסרי לגאלאס מוכרים כבר ונכתב לגביהם גם באוטוביוגרפיה שחיבר גאלאס ביורו 2008, אבל נאסרי מספר כעת כי מספר שחקנים לא מתחברים אל גאלאס. "אני לא מתקשר איתו, אבל אני לא היחיד בארסנל שאין לו שום קשר אליו", הוא אמר ל'סאן'. "אנחנו ארבעה או חמישה, אבל זה לא עוצר מבעדנו להילחם אחד בשביל השני על המגרש".

נאסרי ניסה להסביר כיצד מתמודדים עם היחסים העכורים על המגרש, ואמר: "אתה לא מקבל 11 חברים בקבוצת כדורגל. יש אנשים שיש ביניהם זיקה וממשיכים הלאה, אבל על המגרש אנחנו נלחמים עבור אותה מטרה".

קולו טורה חשף בחודש שעבר שהסכסוך עם גאלאס גרם לו לרצות ולעזוב את המועדון לטובת מנצ'סטר סיטי בקיץ האחרון. "היו לי בעיות עם כמה שחקנים שם ולא הייתי שמח שם", הוא אמר אז. "חיפשתי מקום אחר ומטרה חדשה. גאלאס ואני לא הבנו אחד את השני בפרקים מסוימים, ואחד מאיתנו היה צריך לעזוב. כשחקן יש לי כבוד רב אליו מכיוון שהוא מבוגר ממני. באפריקה, כשמישהו מבוגר ממך אתה חייב לכבד אותו, אבל אני חושב לפעמים שהוא מנצל את זה יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully