וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את מ.ס. אשדוד 0:2

הצהובים שכבר הבטיחו את מקומם באירופה סיימו את העונה בטעם מתוק ועם המקום השלישי. בוזגלו (5) ומאיוקה (53) כבשו

מרבית המילים שנכתבו על מכבי תל אביב בשבועיים האחרונים ביקרו את היכולת שלה, ואת ההשפעה שלה על מאבק האליפות בין הפועל תל אביב למכבי חיפה. הערב (שבת) שמו הצהובים את הכל בצד, גברו 0:2 על מ.ס אשדוד במחזור האחרון ונתנו לאוהדים שלהם לצאת אל הפגרה עם טעם טוב, וחשוב מכך, עם המקום השלישי בליגה. אבי נמני מסיים עונה מאכזבת מאוד בטון חיובי, ועתה יכולים הצהובים להתחיל לחשוב על העונה הבאה, ומה בדיוק צריך לקרות שבמחזור האחרון, בדיוק שנה מעכשיו, גם הם יהיו בין אלו שנלחמים על תואר האליפות.

כצפוי למשחק בו השחקנים כבר חושבים על הפגרה, כדורגל גדול לא נראה הערב ברמת גן, אבל שחקניו של נמני הצליחו לבסוף לצאת עם הניצחון, מול החבורה האשדודית, לה לא היה על מה לשחק. מכבי תל אביב פתחה מהר וחזק, כשמאור בוזגלו מוצא כבר בדקה ה-5 את הרשת, ומעלה את קבוצתו ליתרון. דווקא אז לקחו שתי הקבוצות צעד לאחור, והמשחק היה כמעט נטול אירועים עד למחצית. שחקניו של נמני עלו טוב אל 45 הדקות הנותרות של העונה, ובדקה ה-53 התרחקו עוד יותר מאשדוד, עם שער מרגליו של עמנואל מאיוקה. עד לסיום איפשרו שני המאמנים למספר שחקני ספסל להנות משאריות העונה, והאוהדים בצהוב חגגו את המקום השלישי.

מהלך המשחק

דקה 5: שער! מאיוקה קיבל את הכדור ברחבה, עשה סיבוב על המקום ואז שלח כדור מצויין לאחור, ומשם הגיע מאור בוזגלו ששלח טיל מ-7 מטרים אל הרשת, 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 8: עוד התקפה טובה של מכבי, כשאבידור נשלח באגף ימין, העביר כדור רוחב אל רוני גפני, שבעט חזק מצד שמאל, אבל הכדור טס החוצה ליד הקורה.

דקה 53: שער! התקפה מצויינת של הצהובים הגיעה אל דור מלול, וזה העביר כדור טוב לעמנואל מאיוקה שעבר את השוער, וגלגל בקלות מקרוב, 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 72: יוסי שבחון הכניס כדור מצוין ליובל אבידור שהצליח לעבור את מרציאנו, אבל בעט חלש מאוד והגנת אשדוד הצליחה לחסום ולחלץ.

דקה 80: דור מלול פרץ טוב מאוד לרחבה, חלף על פני שחקן אשדוד, ובעט בעיטה מסובבת אל החיבורים, אבל מרציאנו התעופף והדף לקרן.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, ניסו קפילוטו, איגור טומאסיץ', רוני גפני, ריף פרץ (מאור חלבי, 68), אורי שטרית, תמיר כחלון (יוסי שבחון, 63), יובל אבידור, מאור בוזגלו, עמנואל מאיוקה.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עידן ציון, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, ניר ביטון, עידן וייצמן (בן בוטבול, 46), עידן שדה, אמיר לביא, נבו מזרחי (עידן שריקי, 60), דימיטאר מקרייב (עדן בטיט, 66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully