וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג הביסה את אחי נצרת 0:7, אך תשחק במבחנים

אחי נצרת עלתה בהרכב חסר והתבזתה בתבוסה ביתית 7:0 מול הפועל ר"ג, שבעקבות ניצחונה של עכו תצטרך לשחק במבחנים

כדורגל הוא משחק כל כך אכזר. הפועל רמת גן, מהקבוצות שסבלו יותר משיטת הקיזוז, תיאלץ להתמודד במשחק המבחן נגד הפועל כפר סבא למרות ניצחון 0:7 בעילוט על מכבי אחי נצרת במחזור האחרון. הקבוצה של יובל נעים עשתה את שלה, אבל בדקה ה-90 שמעה שהפועל עכו כבשה שער דרמטי נגד הפועל חיפה. השער הזה שלח את הפועל רמת גן להילחם על החיים במשחק המבחן נגד כפר סבא, וירון קוריס עדיין לא יכול סופסוף לנשום לרווחה לאחר עונה קשה ומתישה.

אחי נצרת, שירדה כבר בשבוע שעבר, לא היוותה יריב. הקבוצה של ג'ון גרגורי עלתה בהרכב חסר וביישה את עצמה. המאמן האנגלי קיבל הרבה מחמאות במהלך העונה ודווקא ממנו היה אפשר לצפות להנהיג את הקבוצה שלו לתצוגה ספורטיבית. נצרת עלתה ללא זרים וללא שחקנים בכירים (כמו יניב לוזון) והוכיחה את הטענות שהושמעו כלפיה מצד הפועל רעננה.

רמת גן עשתה ככל העולה על רוחה במגרש וכבשה שערים מגוחכים. ג'ורג' דאטורו נגח ראשון לרשת לאחר 24 דקות, גולן חרמון הוסיף שער נגיחה כעבור 14 דקות. סרג' איילי דייק בפנדל בדקה ה-48 ונצרת התפרקה. מוחמד עמרייה נגח לשערו הוא (62), חרמון השלים צמד נדיר (70) ומתן לוטטי המחליף כבש את השישי כעבור שתי דקות וקרלוס צ'קאנה חתם בשער יפהפה שתי דקות לסיום

בסיום, שחקני רמת גן ירדו אבלים וחפויי ראש. העולה החדשה עברה השנה שלל תהפוכות. שחקנים ששבתו, משכורות שלא נכנסו ובעיות ניהוליות קשות. על הדשא, הוביל יובל נעים חבורה לוחמת שהסתבכה בעיקר בגלל קיזוז הנקודות ויכולת אנמית בפלייאוף התחתון. רמת גן תנסה להשלים את העבודה מול כפר סבא, אבל גם אם תישאר בליגה, הרבה דברים יצטרכו להשתנות כדי שאחת הקבוצות הצבעוניות והמעניינות בכדורגל הישראלי יתקעו יתד בליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 13: קלדיירה טיווח את השער ממרחק, אופק היה במקום והצליח לעצור.

דקה 24: גול! מוסא הגביה מימין ודאטורו המשיך בנגיחה לפינה של אופק, שלא זז. 0:1 להפועל רמת גן.

דקה 38: גול! בני חדד הגביה כדור קרן מדויק אל ראשו של חרמון, שנגח פנימה. 0:2

דקה 48: גול! קלדיירה הוכשל ברחבה. איילי בעט את הפנדל חזק למרכז השער וכבש. 0:3

דקה 62: גול! ההתפרקות נמשכת. עמרייה נגח לשערו הוא ורמת גן עולה ל-0:4

דקה 70: חדד הגביה כדור קרן נוסף ושוב חרמון נותר פנוי לנגוח לרשת ולכבוש צמד נדיר. 0:5

דקה 72: לוטטי המחליף קיבל כדור לבדו מול אופק ודחק לפינה. 0:6

דקה 88: גול! מבצע אישי מבריק של צ'קאנה, שחלף על פני שלושה שחקני הגנה והקפיץ כדור גדול מעל אופק לרשת. 0:7

הרכב מכבי אחי נצרת: גיל אופק, מור דהאן (עוביידה אבו רביע, 60), מארק גורמן, מוחמד עמרייה, רמי דואני, אסף בראון, שלומי חנוכה (אנס דאבור, 49), גיא דיין (אמג'ד סלימאן), אחמד עאבד, מואנס דבור, תומר חמד.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, פאבל פרגל, גולן חרמון, בני חדד, אלי לוי, אנדרה קלדיירה (מתן לוטטי, 60), קרלוס צ'קאנה, אייל גנאלי, ג'ורג' דאטורו (אסף חקק, 75), סרג' איילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully