וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה ירדה לליגה הלאומית

הקבוצה מהשרון סיימה ב-0:0 עם הפועל פתח תקוה וחזרה לליגה השנייה. המארחים שרדו בליגה ונפרדו לשלום מהאורווה

בהפועל רעננה הבינו השבוע שרק נס יציל אותם מנשירה לליגה הלאומית, אבל כנראה שמזל זה לא הצד החזק של הקבוצה הסימפטית מהשרון. אחרי עונה היסטורית אחת ויחידה בליגת העל, רעננה יורדת בחזרה לליגה הלאומית, בעקבות ה-0:0 הערב (שבת) באורווה מול הפועל פתח תקוה, לה הנקודה הספיקה כדי להבטיח הישארות ולהתחמק גם ממשחק המבחן, למרות דפיקות לב לקראת הסיום. לא רק מרעננה נפרדו בפתח תקוה, אלא גם מהמגרש המיתולוגי שלהם, אחרי 43 שנים בהן שיחקה בו הקבוצה ועם לא מעט זיכרונות ורגעים מרגשים.

יושב ראש הפועל פתח תקוה דני לוי מעניק גביע הוקרה לחלוץ העבר מוטי קקון. איתי חסיד
גם הוא בא להיפרד. קקון מקבל גביע הוקרה מדני לוי/איתי חסיד

בפתח תקוה הגיעו לרגעי השיא של העונה עם המון ביטחון, במיוחד אחרי הניצחון 1:2 על הפועל חיפה במחזור הקודם, אבל הערב, אולי בגלל הפרידה הסנטימנטלית מהאורווה, עלו במשנה זהירות ולא באמת איימו על שערו של שאול סמדג'ה. היחיד שעשה פעולות חיוביות בחלק הקדמי היה דווקא המגן השמאלי עמירן שקלים, שהמשיך במגמת השיפור שלו מהמחזורים האחרונים. רעננה קיוותה לעקוץ במתפרצות, אך היא חסרה את היצירתיות של סטיבן כהן, שנותר על הספסל בגלל מחלתו והצטרף רק במחצית השנייה. דודו ביטון, שהבקיע צמד במחזור הקודם, היה בודד בחלק הקדמי של רעננה וכך אי אפשר להישאר בליגה.

צביקה צמח ניצח שלושה משחקים מתוך השישה בהם הדריך את רעננה עד הערב. המאמן עשה כמיטב יכולתו ובהחלט ראוי להמשיך בעונה הבאה, אך הוא יצטרך למצוא את החיזוקים המתאימים ולשפר בעיקר את החלק הקדמי. כדי להתמודד על העלייה בעונה הבאה תצטרך רעננה להיות התקפית הרבה יותר. באורווה, גם בגלל העדכונים השוטפים שקיבלו שחקניה לגבי השערים שהבקיעה הפועל רמת גן, רעננה נראתה כבויה ולא הזכירה קבוצה שנלחמת על חייה, בזמן שפתח תקוה התמקדה בהחזקה בכדור בידיעה שתיקו יספיק לה כדי להימנע בכל מקרה ממשחק המבחן. רעננה אומרת שלום, אוהדי פתח תקוה יכולים לנשום לרווחה ולייחל למאבקים אחרים לגמרי בעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

דקה 12: כנפו ניסה להפתיע עם בעיטה חופשית מזווית אלכסונית במרחק של כ-35 מטרים מהשער, אבל אג'ידה היה מוכן והדף לקרן.

דקה 16: שקלים התקדם באגף שמאל בעזרת דאבל פס יפה, הוציא כדור רוחב מצוין וביטון פספס אותו בסנטימטרים ספורים.

דקה 55: דר בעט מ-18 מטרים, סמדג'ה זינק וקלט.

דקה 74: בסיט בעט מחוץ לרחבה למרכז השער, סמדג'ה הדף ברגליו.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, עמנואל מתיאס, דניאל אדו, גל כהן, עמירן שקלים, אלי ביטון (ארמון בן נעים, 72), שגיב כהן, רפי דהן, גיא צרפתי, עוסמן בשירו, אלנתן סלמי (איברהים בסיט, 60).

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אבי סופר, אירמנטס זלמיקאס, חיים פונטרמולי, תמיר פור, אבי כנפו, שניר שוקר (גיל קופר, 70), דודו ביטון, ריקארדס בניושיס (סטיבן כהן, 46).

אצטדיון האורווה פתח תקוה. איתי חסיד
בפעם האחרונה. האורווה בפתח תקוה/איתי חסיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully