וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו ניצחה 0:1 את הפועל חיפה ונשארה בליגת העל

שער דרמטי של ג'וני טננבאום בדקה ה-89 סידר לקבוצה של ירון הוכנבוים ניצחון ענק ועונה נוספת בליגת העל, בתום משחק קשה

הרבה עצבים היו היום (שבת) באצטדיון גרין בנצרת עילית, כשהפועל עכו אירחה את הפועל חיפה. שחקניו של ירון הוכנבוים שמעו שהפועל רמת גן חוגגים בנצרת, מה שחייב אותם להשיג ניצחון כדי להימנע ממשחק המבחן מול הפועל כפר סבא ולהבטיח עונה נוספת בליגת העל. עכו התקשתה מאוד, אבל שער של ג'וני טננבאום בדקה ה-89 הרגיע את הכחולים והבטיח להם ניצחון 0:1 ענק ועונה נוספת בליגת העל. עכו רושמת הישג ענק, וכמובן שלמאמנה הוכנבוים מגיעות מירב המחמאות. חיפה, מנגד, מסיימת עוד משחק בפלייאוף התחתון בהפסד, ולמרות שכביכול מגיעות לה מחמאות על שנלחמה במשחק שלא היה משמעותי מבחינתה (על אף שזה טריוויאלי), האדומים יוצאים מודאגים לפגרה.

המחצית הראשונה נפתחה בקצב איטי וחסר אירועים, כששתי הקבוצות מתנהלות בעיקר במרכז השדה. הראשונה להגיע להזדמנות הייתה עכו, כשבדקה ה-23 נגח רועי דיין למשקוף והחוצה. רבע שעה חלפה וערן לוי התעורר ובעט כדור אדיר, גורש הדף לקרן. אחרי ארבע דקות הגיע גם עדן בן בסט למצב כשבעט מ-20 כדור שחלף ליד הקורה. ירון הוכנבוים לא היה מרוצה מהיכולת של הקבוצה שלו והחליט לעשות חילוף התקפי כשהקשר אדק מ'בה נכנס במקום המגן הימני ליאור ראובן בדקה ה-38.

הוכנבוים סיים את מכסת החילופים שלו כבר בדקה ה-54 כשגיטא וסימנטוב נכנסו במקום אבי אלפסי ורועי דיין. החילופים השפיעו על המשחק ועכו השתלטה על המשחק והגיעה לכמה הזדמנויות מסוכנות במיוחד, אך לא מצאה את הרשת עד הדקה ה-89. מהלך קבוצתי יפה של עכו הסתיים בהגבהה של סימנטוב, שהגיעה עד לטננבאום שבעט חזק והכניע את אוהד כהן בדרך ל-0:1 חשוב, שהשאיר את עכו בליגה.

מהלך המשחק

דקה 23: עבדל ראזאק הגביה קרן לראשו של דיין, שנגח למשקוף והחוצה.

דקה 37: לוי בעט כדור אדיר לכיוון השער, גורש הדף לקרן.

דקה 41: בן בסט בעט מ-20 מטר, הכדור עבר ליד הקורה.

דקה 52: בן נחום העביר לראזאק, שבעט חזק מעל השער של הפועל חיפה.

דקה 53: לוי בעט מקצה הרחבה ברגל שמאל, גורש הציל.

דקה 89: גול! בן נחום מסר לעבדול ראזאק, שהעביר לסימנטוב, שהגביה כדור שעבר את כל הגנת חיפה והגיע לטננבאום שבעט ברגל שמאל וכבש שער ניצחון, שקבע 0:1 והשאיר את עכו בליגה.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן (אדק מ'בה, 38), גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, רון בן נחום, אבי אלפסי (שחר סימנטוב, 54), איברהים עבדול ראזאק, ג'וני טננבאום, רועי דיין (אושרי גיטא, 54), אבודו אוקוצ'ה.

הרכב הפועל חיפה: אוהד כהן, עודד אלקיים, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, שרון לוי, יוסי דורה, גל אראל (הישאם כיוואן, 62), רן אבוקרט, ערן לוי (אחמד דיאב, 79), עדן בן בסט, ירו בלו (אמיר אבו ניל, 72).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully