וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו ומילאן הודיעו על פרידה

מילאן והמאמן הברזילאי הודיעו במשותף על סיום ההתקשרות בתום פגישה בין לאונרדו לגליאני: "קיבלנו את ההחלטה כידידים"

כצפוי, הודיע היום (שישי) לאונרדו כי יעזוב את מילאן לאחר שנה אחת בתפקיד. נשיא הרוסונרי סילביו ברלוסקוני אמר לאחרונה בפומבי כי המאמן יעזוב לאור הכישלון העונה. לאונרדו החליט שלא לחכות לפיוטרים והודיע במסיבת עיתונאים משותפת על עזיבתו. ההודעה הגיעה בתום פגישה בין המאמן לסגן הנשיא, אדריאנו גליאני. "אנחנו מודיעים במשותף על פרידה", אמר לאונרדו לעיתונאים. גליאני הוסיף: "קיבלנו את ההחלטה כידידים. אני מצטער על כך".

"אין הפתעות, הכל היה ברור מאוד. הגענו לסוף. המטרה להגיע לליגת האלופות, שהייתה חשובה לי מאוד, הושגה ולכן אנחנו מודיעים רשמית על ההחלטה שהתקבלה במועדון", אמר לאונרדו. "זה הזמן להיפרד ואנחנו עושים את זה ברוגע". לאונרדו טען כי ייתכן ולא יחזור לאמן: "לא ידעתי מה זה אומר להיות מאמן. זו הייתה חוויה יוצאת דופן, אבל אני לא יודע האם אחזור על כך בעתיד. בטח שלא בשנים הקרובות".

מרקו ואן באסטן הוזכר כמועמד המוביל לאמן את מילאן, אך ההולנדי הסיר לאחרונה את מועמדותו. באיטליה מעריכים כי מילאן תבחר מאמן צעיר מתוך המועדון - מאורו טאסוטי, שהיה עוזרו של לאונרדו והומלץ בחום על ידי אנצ'לוטי, או פיליפו גאלי, מאמן קבוצת הנוער. גם מסימיליאנו אלגרי, מאמן קליארי, הוזכר כמועמד. טאסוטי כבר הודיע כי הוא מעוניין במשרה הפנויה.

לאונרדו בן ה-40 מונה בקיץ למאמן מילאן, בשורותיה שיחק חמש עונות כשחקן פעיל, כמחליפו של קרלו אנצ'לוטי. תחת הדרכתו, הרוסונרי סבלו מעונה בינונית שכללה הדחה בשלב שמינית גמר ליגת האלופות על ידי מנצ'סטר יונייטד (7:2 בסיכום שני המשחקים). הרוסונרי יארחו ביום ראשון את יובנטוס למשחק האחרון תחת לאונרדו. נקודה תספיק למילאן להבטיח את המקום השלישי והכרטיס הישיר לשלב הבתים של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully