וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת-הפועל ר"ג: "אלוהים רוצה שזה יהיה מתוק"

יובל נעים מייחל לשינוי המגמה שמאפיינת את קבוצתו מול אחי נצרת (ש', 17:00). יעלה כנראה במערך התקפי עם 3 חלוצים

לאחר שירדו ליגה באופן סופי, באחי נצרת מעוניינים בדבר אחד בלבד - לסיים את העונה עם טעם מתוק בפה ולהשאיר לעצמם סיכוי כלשהו להיות בשנה הבאה בליגת העל במידה והפועל רמת גן תתפרק.

"נכון שירדנו ליגה, אבל אתם צרכים להיות גאים בעצמכם", הסביר ג'ון גרגורי לשחקניו היום באימון המסכם לקראת המפגש עם האורדונים (שבת, 17:00, פריצות בספורט1). "עשיתם עבודה יפה העונה, והתמודדתם עם כל כך הרבה מכשולים שזה נס ששרדנו עד עכשיו. תעלו מחר בשביל להוכיח לכולם מה אתם שווים ושאתם ספורטאים הגונים ותנצחו את המשחק".

גרגורי יחסר את יניב לוזון, איסמעיל עאמר ונאור פסר שלא הגיעו השבוע לאימונים ולא מתכוונים להגיע מחר למשחק עקב איומים על חייהם מצד אוהדי הקבוצה. מי שיחליף את לוזון ועאמר בהרכב הם אחמד עאבד ומואנס דבור. הקבוצה תפרד מחר מתומר חמד שיחזור למכבי חיפה אוטמטית בפתיחת העונה הבאה, אך צפוי לעבור לבית"ר ירושלים או בני יהודה.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, מור דהאן, מרק גורמן, מוחמד עומרייה, רמי דואני, מג'ד יונס, שלומי חנוכה, לוהאב כיאל, אחמד עאבד, מואנס דבור, תומר חמד.

ר"ג בהרכב התקפי

הפועל רמת גן סיימה ביום שישי את הכנותיה לקראת קרב ההישרדות של הקבוצה נגד מכבי אחי נצרת באצטדיון בעילוט במסגרת המחזור ה-35 והאחרון בפלייאוף התחתון. עונה שלמה מונחת על כף המאזניים והרמת גנים יודעים שבמקרה של תיקו או הפסד עלולה הקבוצה לרדת ליגה כשגם במקרה של ניצחון היא עדיין תהיה תלויה בתוצאה שתושג בין הפועל פתח תקווה והפועל רעננה, שמתמודדות עם רמת גן נגד הירידה והמקום במבחנים.

"עונה שלמה מתנקזת למשחק אחד", אמר המאמן יובל נעים לוואלה! ספורט. "אחרי כל מה שעברנו השנה הכל תלוי במשחק אחד. השחקנים מודעים לאחריות שמוטלת עליהם. נצטרך לשים את כל הצרות בצד ולהתרכז רק במשחק עצמו ואיך משיגים שלוש נקודות. גם במשחקים שלא ניצחנו לאחרונה, השחקנים נתנו מעצמם הכל. יש תקופות פחות טובות בכדורגל ונכנסנו לסחרור מתחילת הפלייאוף התחתון ואנחנו לא מצליחים לעצור אותו. אני חושב שבמשחק אחד הכל יכול להשתנות".

נעים התייחס לנקודות המקצועיות החשובות: "הסדר והארגון חייב לחזור למשחק שלנו, אנחנו חייבים לחזור לשחק את הכדורגל ששיחקנו לפני חודש וחצי וחודשיים. כדורגל מסודר, מרגל לרגל וחשוב שכולם יהיו אחראיים ויחזרו למקומות שלהם. אני מאמין שאלוהים רוצה שזה יהיה מתוק ושהפועל רמת גן תישאר בליגת העל. אם נצטרך לעשות את זה גם דרך המבחנים, נעשה את זה גם שם. ואם יקרה נס ונישאר גם ללא מבחנים אז נהיה הכי מאושרים בעולם וזה יהיה עבורנו כמו לזכות באליפות, לא פחות ולא יותר".

נעים יחסר את החלוץ מור גולן שפצוע בברכו וכן את שי חדד ותמיר בן עמי המוצהבים. על פי התרגול לקראת המשחק נראה כי רמת גן תעלה במערך התקפי שיכלול שלושה חלוצים כשכוכב קבוצת הנוער של המועדון, אייל גנאלי, יפתח לצידם של סרג' איילי וג'ורג' דאטורו בחוד.

הרכב משוער: רפי כהן, קובי מוסא, פאבל פרגל, גולן חרמון, בני חדד, אלי לוי, אנדראה קלדיירה, קרלוס צ'קאנה, אייל גנאלי, ג'ורג' דאטורו, סרג' איילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully