וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחון דרמטי של סביליה שלח אותה לליגת האלופות

ה-2:3 הדרמטי של סביליה על אלמריה שמר אותה במקום הרביעי. אוואט ומאיורקה ניצחו 0:2 את אספניול (79 דק' לסהר)

המחזור האחרון בליגה הספרדית נפתח היום (שבת), כאשר ביום ראשון יתחולל הקרב הגדול על האליפות, שנראה שהוכרע כבר בשבוע שעבר כשברצלונה עברה את המשוכה הכי מסובכת בדרך לתואר, סביליה, עם ניצחון. בארסה תארח בקאמפ נואו את ויאדוליד, שנאבקת נגד הירידה, בעוד ריאל מדריד תצא למשחק חוץ באנדלוסיה מול מלאגה, שגם היא מנסה להינצל מנשירה לליגת המשנה בספרד.

בצמרת, מלבד בארסה וריאל, הרי שוולנסיה הבטיחה מזמן את המקום השלישי, המוביל אוטומטית להשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות. המאבק הערב היה בין מאיורקה של דודו אוואט לסביליה, שערב המחזור דורגה במקום הרביעי. אוואט וחבריו היו קרובים מאוד לליגת האלופות, אחרי שניצחו 0:2 את אספניול עם בן סהר (שפתח ושיחק 79 דקות), אבל שער דרמטי של סביליה בדקה ה-90 הוביל אותה ל-2:3 על אלמריה, והבטיח לה את המקום הרביעי. חטאפה שניצחה 0:3 בחוץ את אתלטיקו מדריד, תשחק בעונה הבאה בליגה האירופית.

מבחינת המצב בתחתית, הרי שלא פחות מארבע קבוצות מתמודדות נגד הנשירה, זאת לאחר שחרז כבר ירדה. מלבד ויאדוליד ומלאגה, כאמור, גם ראסינג סנטאנדר, שמעל הקו האדום, וטנריפה, שני מקומות מתחתיו, חשות את חרב הירידה מונחת על צוואריהן ומקוות לנס ברגע האחרון של העונה.

מאיורקה - אספניול 0:2

הדרבי הישראלי בין בן סהר לדודו אוואט היה למעשה המאבק של מאיורקה במחזור האחרון של העונה, לנסות ולתפוס את המקום הרביעי שמוביל אל מוקדמות ליגת האלופות. סהר, שלא ראה הרבה דקות העונה, פתח בהרכב הראשון ואף סיכן את שערו של השוער הישראלי במחצית הראשונה, אבל לא מצא את הרשת. מאיורקה החלה להשתלט על המשחק, ובדקה ה-24 העלה אותה ויקטור ליתרון.

גם במאיורקה ידעו היטב שהיתרון הזה מאוד שביר, ולא הסתפקו בו. המארחים תקפו שוב ושוב את שערה של אספניול, אבל לא מצאה את שער הניצחון. כל זאת כמובן, עד הדקה ה-78, אז מאריו סוארז כבש, והקפיץ את האוהדים המקומיים אל רגליהם. דקה מאוחר יותר הוחלף בן סהר, אבל למאיורקה זה לא ממש שינה. היא חיכתה לסיום המשחק, והיתה עם האוזניים גם על המגרש באלמריה, שם היא קיוותה למעידה של סביליה. עד לדקה ה-90 הכל היה מוכן לחגיגות של מאיורקה, אבל אז הגיעו הבשורות הרעות, וקבוצתו של אוואט נאלצה להסתפק בניצחון שלא שינה הרבה עבורה בדיעבד.

אלמריה - סביליה 3:2

איזה קרב נהדר נערך הערב באלמריה. מצד אחד הגיעה הקבוצה המקומית, כשכבר אין לה על מה לשחק, מלבד עלייה אפשרית למקום ה-11, שלא היה משנה עבורה דבר. מצד שני עמדה סביליה, שידעה שכל שעליה לעשות הוא לנצח, והיא מבטיחה לעצמה את הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה, ואת המקום הרביעי. אבל בדיוק כמו בליגה הישראלית, גם כאן לקבוצה שאין על מה לשחק לא היה חשק לפתוח רגליים. פרדי קאנוטה אמנם העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-16, אבל סוריאנו מאלמריה הוריד את הקבוצות בשיוויון 1:1 במחצית, לאחר שכבש בדקה ה-44.

הלחץ של סביליה במחצית השניה החל להיות ניכר, ובדקה ה-53 הוא הניב פרי, כשצ'יקו כבש לשערו שלו, וסביליה שוב היתה בעמדת ניצחון. נגרדו ראה את הכרטיס האדום בדקה ה-65 והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים, וזה איפשר לאלמריה לשוב ולחפש את שער השיוויון. בדקה ה-79 הדהים אורטיז כשהשווה עבור אלמריה, והכניס את כל המערכת של האורחים ללחץ. נגמר? ממש לא. שלא כמו מכבי חיפה, בסביליה הצליחו לצאת מהבור, ובדקה ה-90 כבש ריוס את שער הניצחון של סביליה, שהותיר אותם במקום הרביעי, ושלח אותם אל הליגה של הגדולים, ליגת האלופות. איזה סיום לעונה מטורפת.

אתלטיקו מדריד - חטאפה 3:0

מחזיקת גביע הליגה האירופית, שניצחה ביום רביעי האחרון את פולהאם (1:2) מצמד של דייגו פורלאן, הגיעה לחגוג עם אוהדיה בוויסנטה קלדרון את התואר המתוק עם משחק סיום העונה בלה ליגה. אבל לחטאפה היו תכניות יותר אחרות לחלוטין והיא הביסה את הקולצ'ונרוס 0:3 מצמד של רוברטו סולדאדו בדקה ה-14 וה-53. דניאל פארחו השלים את החגיגה בדקה ה-87 והבטיח לקבוצה של מיצ'ל את המקום השישי ואת הכרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה. אתלטיקו עדיין לא סיימה את העונה וביום רביעי מצפה לה מפגש מול סביליה בגמר גביע המלך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

סראגוסה - ויאריאל 3:3

אחרי שהבטיחה את ההישארות בליגה, הקבוצה של חוסה אורליו גיי סיימה את העונה עם נקודה לפרוטוקול מול הצוללת הצהובה, כשסיימו איתה בתיקו 3:3. הקבוצה הביתית עלתה ל-0:3 מהיר משערים של אליסאו בדקה הרביעית, פרז אדריאן קולונגה כבש את השני בדקה ה-29 ורובן מרטין פולרדו השלים בדקה ה-35.

גמור? ממש לא. צמד של סנטיאגו קאסורלה בדקות ה-40 וה-56 צימקו את התוצאה ושער של ג'וזפה רוסי בדקה ה-77 השאיר את הצוללת הצהובה עם טעם מתקתק ולא עם טעם מר של הפסד. ויאריאל, אגב, תקבל את הכרטיס לאירופה מהמקום השביעי במידה ואתלטיקו מדריד לא תזכה בגביע הספרדי ביום רביעי.

במשחק נוסף ניצחה אתלטיק בילבאו 0:2 את לה קורוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully