וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מ.ס אשדוד: לא מוותרים עד הסיום

14.5.2010 / 12:15

למרות שהבטיחו כרטיס לאירופה, הצהובים רוצים ניצחון על אשדוד (ש', 20:00) ולגמור במקום השלישי. פרץ ושטרית בקישור

מכבי תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת המשחק שיינעל את העונה במסגרת המחזור ה-35, כשהקבוצה תארח (שבת, 20:00, אין שידור) את מ.ס. אשדוד באצטדיון רמת גן. למרות שהכרטיס לאירופה כבר מובטח, במכבי לא מקלים ראש במשחק וניצחון יבטיח לצהובים את המקום השלישי, בלי קשר לתוצאה שתשיג בני יהודה במשחקה נגד מכבי חיפה.

המנג'ר אבי נמני, שצפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, יחסר את הבלם רונאלד ראלדס, ששוחרר לחופשת מולדת, וכן את שוער המשנה גיא סולומון, שלא התאמן השבוע בשל שני שברים באפו. לפיכך, שוער הנוער מייק חן ישמש כשוער שני. על פי התרגול באימון, נראה כי איגור טומאסיץ' יפתח כבלם לצידו של ניסו קפילוטו, כשריף פרץ הצעיר ואורי שטרית יפתחו בקישור האחורי במקומם של ליאור ז'אן הפצוע ושרן ייני שיקבל מנוחה. בחלק הקדמי תורגלו יובל אבידור, תמיר כחלון ומאור בוזגלו, כאשר עמנואל מאיוקה יפתח כחלוץ בודד בחוד.

בתוך כך, ממשיכים ראשי המועדון גם בהכנות לקראת העונה הבאה, כשברק יצחקי ממשיך להיות השם החם בראש רשימת שחקני הרכש המבוקשים. גם שמם של טוטו תמוז, קלמי סבן וביוואן פרנסמן נמצא על שולחן העבודה של הצהובים כפי שכבר פורסם מספר פעמים בשבועות האחרונים.

סידורי הישיבה למנויים באצטדיון רמת גן כדלהלן: מנויי שער 11 ישבו בשער 4, מנויי שער 8 בשער 3, מנויי שער 2+13 בשער 2-3. מחיר כרטיס יעלה 20 שקלים. מחיר כרטיס למוזמנים - 150 שקלים. החלק התחתון של שער 1 מיועד לקבוצה אורחת.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דור מלול, ניסו קפילוטו, איגור טומאסיץ', רוני גפני, ריף פרץ, אורי שטרית, תמיר כחלון, יובל אבידור, מאור בוזגלו, עמנואל מאיוקה.

באשדוד מתעסקים בעיקר בניר ביטון

עבור מ.ס אשדוד מדובר במשחק לפרוטוקול בלבד, שכן שום תוצאה לא תזיז את אשדוד מהמקום השישי בו היא נמצאת כעת. שיחת היום באימון היתה זימונו של הקשר הצעיר ניר ביטון לסגל הנבחרת הבוגרת. ביטון הצעיר התרגש מאוד מכך שהמאמן לואיס פרננדז כלל אותו ברשימה שפורסמה והבוקר בירכו אותו כל שחקני הקבוצה והחמיאו לו על הזימון היוקרתי.

המאמן יוסי מזרחי עדין לא הודיע רשמית על הישארותו ובאשדוד מצפים לשיחה בינו ובין הבעלים ג'קי בן זקן כאשר אחריה יחליטו השניים בצוותא האם מזרחי, שמוערך מאוד בהנהלת אשדוד, יישאר שנה נוספת במועדון.

סגל מלא יעמוד לרשותו של מזרחי במשחק אולם נראה כי מספר שחקנים יקבלו מנוחה והמאמן צפוי לפתוח בהרכב שיכלול מספר שחקנים צעירים, ביניהם נבו מזרחי שכבש צמד נגד בני יהודה בשבוע שעבר, אמיר לביא וכמובן ניר ביטון בקישור.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', מרקו פופוביץ' (עידן ציון), כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, ניר ביטון, סטפן קינג (עידן וייצמן), משה אוחיון, אמיר לביא, נבו מזרחי, עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully