וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הרגע שלנו הגיע. אנחנו צריכים לקחת"

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי ערך אסיפה לקראת משחק האליפות בבלומפילד נגד בני יהודה (20:00, ערוץ 1): "תבואו מפוקסים". בגלל הסגל החסר, החלוץ סינטאיהו סלליק הוקפץ מקבוצת הנוער. ארבייטמן ודבאלישווילי בחוד

רגע האמת של העונה הגיע. אחרי שחזרה לפסגה בצורה דרמטית בשבוע שעבר, מכבי חיפה רחוקה 90 דקות מאליפות מספר 12 בתולדותיה. המתמטיקה לא יכולה להיות פשוטה יותר. ניצחון של הירוקים במשחק החוץ נגד בני יהודה (שבת, 20:00, שידור חי בערוץ 1) שווה אליפות. כל תוצאה אחרת תבטיח להפועל תל אביב את התואר, במידה והאדומים ינצחו את בית"ר ירושלים בטדי.

מאמן בני יהודה גיא לוזון יתייצב למשחקו האחרון במדי הזהובים. לוזון מסיים קדנציה בת שנתיים במועדון, במהלכן הביא את הקבוצה פעמיים לאירופה וחשוב לו מאוד לסיים בצורה יפה ומכובדת גם את העונה הנוכחית. בבני יהודה התייחסו בביטול לדיבורים ולרינונים שנשמעו מכיוונה של הפועל תל אביב על כך שייתכן והקבוצה לא תתאמץ מול חיפה. לוזון, שלקח באופן אישי את כל הביקורות כנגד קבוצתו, אמר בין השאר: "הם (הפועל תל אביב, ר.ב) כבר מטפטפים שגיא לוזון צריך להוכיח את עצמו וכאילו מכינים לעצמם איזשהו אליבי למקרה שחיפה יזכו באליפות. אז לוזון אשם ומכבי אשמים ונמני אשם - כולם אשמים חוץ מהם. גיא לוזון ובני יהודה יעשו הכל כדי לנצח, לא כדי להוכיח להפועל תל אביב משהו, אלא כדי לעשות טוב למועדון הזה".

שחקן בבני יהודה אמר היום לוואלה! ספורט: "אנחנו ספורטאים ומקצוענים. אף אחד לא ירצה להתבזות, בטח לא מול אצטדיון מלא. נילחם עד הסוף ונעשה הכל בכדי לנצח. אני אישית שונא להפסיד גם במשחק בשכונה, אז בטח ובטח במשחק שכזה".

לוזון יחסר את השוער הניגרי המורחק דלה איינוגבה כאשר רן קדוש יפתח במקומו בין הקורות. מיקי מגן, בנו של היושב ראש חזי מגן, ישמש כשוער שני על הספסל. גם חסן אבו זייד המוצהב ייעדר ולמרות שהמאמן לא תירגל הרכב אתמול וגם היום, נראה כי הוא צפוי לוותר על מערך שלושת הבלמים איתו פתח בגמר הגביע ולחזור להרכב הרגיל. אביב חדד ואיבן גארידו יפתחו בעמדות הבלמים, ומהראן ראדי וסיניסה ליניץ', שלא פתחו בגמר, יפתחו הפעם יחד בקישור האחורי.

כל הכרטיסים למשחק אזלו כבר באמצע השבוע ולמרות שמדובר במשחק בית של בני יהודה, תהיה מחר תמונה די אבסורדית ביציעים כאשר כ-12 אלף ירוקים צפויים לצבוע את יציעי האצטדיון, בעוד אוהדי בני יהודה יצטמצמו ליציע 13 בלבד. כמה עשרות מאוהדי בני יהודה אף הציעו למכירה את כרטיס המנוי שלהם לאוהדי מכבי חיפה והמחירים בשוק השחור הרקיעו השבוע עד 500 שקלים לכרטיס בודד.

הרכב משוער: רן קדוש, עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי (טל משען), מהראן ראדי, סיניסה ליניץ', לירוי צעירי, אסי בלדוט, משה ביטון, אלירן עטר

סינטאיהו סלליק זומן לסגל

ההכנות בחיפה לקראת המשחק האחרון של העונה נשלמו. אם אתמול דיווחו במועדון על דריכות, היום (שישי) כבר דווח על מתח חיובי לקראת המשחק החשוב שעשוי להכתיר את הקבוצה כאלופה. אלישע לוי לא הרבה במילים לפני האימון ואמר לשחקניו: "חיכינו לרגע הזה והנה הוא הגיע. אנחנו צריכים לבוא ולקחת". לפני ששלח המאמן את השחקנים לאימון הוסיף: "תבואו מפוקסים".

סאדאת בוקארי ייעדר מהסגל למשחק בשל פציעה. בעקבות העובדה שלא נותרו מספיק שחקנים בסגל, זומן הבוקר החלוץ סינטאיהו סלליק מקבוצת הנוער. בירם כיאל לא התאמן, עבר טיפולים, ולא ישותף במשחק הזה. אייל משומר ייכלל בסגל במחווה, אבל הוא לא מסוגל לשחק וגם הוא לא ישותף. מוחמד גדיר ייעדר מהסגל. שחקני ההתקפה ישראל זגורי ומוחמד כליבאת יצטרפו לסלליק על הספסל. "משמעות הדברים של אלישע ברורה, זה משחק על האליפות. אנחנו לא רוצים להוסיף אליפות אבודה לרזומה של המועדון".

ליאור רפאלוב שזומן אתמול לנבחרת יפתח בקישור לצד אייל גולסה, גוסטבו בוקולי ויניב קטן. שלומי ארבייטמן ו-ולידימיר דבאלישווילי תורגלו גם היום בחוד. שי מימון שזומן אתמול אף הוא לנבחרת ימתין להזדמנות מהספסל.

"אלישע אמר נכון, אסור לנו להגיע למצב שאנחנו מבקשים את הרדיו בסוף המשחק", אמר שחקן בסיום האימון. "ננסה להכריע את המשחק כבר בהתחלה. יש לו המון מוטיבציה לנצח. חלק מהשחקנים כאן לא חוו אליפות ורוצים להרגיש מה זה". המגן עלי עוסמאן נראה מחויך באימון ואמר לחבריו: "ידעתי שהיום הזה יגיע", כשהוא מתכוון לזימונו לנבחרת ולאפשרות שיזכה באליפות. בחיפה יודעים שלאור מצוקת המגנים הימניים בארץ, ייתכן מאוד שפרננדז יבנה עליו בקמפיין הקרוב. עוד בנבחרת: כפי שפורסם אתמול, ייתכן מאוד שהצוות הרפואי של חיפה ימליץ לשחרר את ניר דוידוביץ' מהמסע לצ'ילה ואורוגוואי לצורך טיפולים.

כמעט 12 אלף אוהדים אמורים ללוות את הקבוצה למשחק בבלומפילד במטרה לחזור עם צלחת האליפות ה-12. האוהדים הכינו תפאורה מיוחדת לקראת המשחק בהם כמויות גדולות של קונפטי. במועדון ביקשו הבוקר מהאוהדים להגיע בחולצות ירוקות לבלומפילד, מה שיוסיף לאווירה. אם חיפה תזכה באליפות, צפויים אוהדים רבים להגיע לבמה המרכזית שתוצב בקריית אליעזר. החגיגות שם ייפתחו החל מהשעה עשר בערב והשחקנים ישתתפו בחגיגה.

מחר יערוך אלישע לוי את האסיפה המסכמת שלו לקראת המשחק, בה יינתנו הדגשים הטקטיים. המאמן צפוי לשלב לא מעט אלמנטים פסיכולוגים בשיחה על מנת לשדר רוגע לשחקנים.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; עלי עוסמאן, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה; גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, ליאור רפאלוב, יניב קטן; שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully