וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גטרר: "השיחה עם הנשיא מאוד ריגשה אותי"

אלופת אירופה הטרייה, לה תיערך קבלת פנים חגיגית בראשון, פתחה את הבוקר שאחרי הזכייה בשיחת טלפון משמעון פרס

את הבוקר (שישי) שאחרי הזכייה ההיסטורית שלה באליפות אירופה, פתחה בת אל גטרר בשיחת טלפון עם האזרח מספר אחד, נשיא המדינה שמעון פרס, שהתקשר לברכה. פרס התעניין ברזומה של גטרר והאם היא גם אלופת ישראל בטאקוונדו, וציין שהישג שלה מביא כבוד גדול לישראל. גטרר, מצידה, הודתה לנשיא על המחווה.

"השיחה עם הנשיא מאוד ריגשה אותי", אמרה גטרר. "אני יודעת שהמדליה שלי גורמת אושר גדול להרבה מאוד אנשים בעם ישראל והנשיא היטיב לבטא את זה".

כשנשאלה גטרר מהי התחושה ביום שאחרי האליפות אמרה: "מבחינתי זה מרגיש אותו דבר בדיוק כמו בכל תחרות בינלאומית אחרת. אני לא חשה שום הבדל, פרט לזה שדיברתי עם הנשיא. אני שמחה שמקצועית עשיתי את הדברים נכון במינימום טעויות והשגתי את המטרה - המקום הראשון.

"מחרתיים אחזור לארץ ואז אחזור לאימונים הקשים לקראת המטרה הבאה, המשחקים האולימפיים בלונדון", הוסיפה גטרר. "ההישג שלי משמח ובהחלט זו היתה המטרה השנה. לא השגתי אותו לבד, יש מאחורי מערכת תומכת של מאמנים בנבחרת ובמועדון האישי ויש את התאחדות הטאקוונדו שיחד עם היחידה לספורט הישגי בוועד האולימפי נתנה לי את התנאים האופטימליים להצליח ויש כמובן את המשפחה שלי, שבלי התמיכה שלהם לא הייתי מגיעה לאן שהגעתי".

גטרר, יחד עם יתר חבריה לנבחרת, הגיעה הבוקר לאולם התחרות לעודד את רומן רוסינוב שהתחרה במשקל עד 74 ק"ג מול האזרי אלוין ממדוב. רוסינוב הפסיד 9:2 ובכך תם חלקם של הישראלים באליפות אירופה שתינעל ביום שבת.

הנבחרת תשוב, כאמור, ביום ראשון לישראל, ובשעה 14:45 תתייצב גטרר במשרד הוועד האולימפי לטקס קבלת פנים כשלצד גטרר עטורת מדליית הזהב יישב גם מוטי לוגסי הצעיר, שזכה במדליית ארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully