וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזן יחליט לגבי עתידו של אשכנזי

14.5.2010 / 11:50

בעלי מכבי חיפה התאכזב מההדחה מהפלייאוף, המאמן עשוי לשלם את המחיר. על הכוונת הירוקה: קילינגסוורת', רנדל וניסים

אכזבה גדולה שררה אמש (חמישי) במכבי חיפה אחרי ההדחה ברבע גמר הפלייאוף (3:1) על ידי ברק נתניה המפתיעה. הקבוצה של אבי אשכנזי, שרק בעונה שעברה הגיעה לגמר גביע המדינה וגמר הפיינל פור, לא תשתתף העונה בשני המעמדים. בימים הקרובים צפוי הבעלים של המועדון הירוק ג'ף רוזן להחליט לגבי עתידו של אשכנזי, זאת לאחר שהמאמן מסיים את חוזהו. רוזן התאכזב מהכושר הגופני של שחקניו במהלך הסדרה, ומעמדו של המאמן, שנראה איתן לפני הסדרה, לא ברור בשלב זה.

בגזרת השחקנים, הרי שבחיפה ינסו לשמור על הבסיס הקיים לקראת העונה הבאה עם אפשרות לחיזוק. בין השחקנים שבחיפה ינסו להשאיר נמצאים: עידו קוז'יקרו, משה מזרחי, ג'ייסון ריץ', ג'סי פלוט-רוסה ודבון ג'פרסון. בריאן אוסבורי וטמיר אריאלי מקרית טבעון צפויים לעבור מקבוצת הבת של המועדון לירוקים. בין השמות שעלו במהלך השנה בחיפה כאפשרות לצירוף נמצאים מרקו קילינגסוורת', בריאן רנדל, אפיק ניסים ואבי בן שימול. דרור חג'ג' צפוי לעזוב את הקבוצה אחרי שלא הצליח להתעלות במהלך הפלייאוף.

דובר מכבי חיפה והיועץ המשפטי של הקבוצה, עו"ד טל אבריאל, מסר בתגובה: "הנהלת הקבוצה מעריכה מאד את עבודת הצוות המקצועי בשנתיים האחרונות, אף אחד לא החליט עדיין אם הצוות ימשיך או לא. אתם קופצים למסקנות ומנחשים, מבלי שיש לכם כל ידיעה מבוססת. החוזים הסתיימו, וג'ף רוזן יצטרך לקבל החלטות וכשיהיו כאלו נודיעם בצורה מסודרת. לגבי שמות שחקנים, מדובר בתקופה מוקדמת, ועדיין לא התחלנו לעסוק בנושא."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully