וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה נוטה לוותר על ההשתתפות באירופה

כדי לשחק ביורוקאפ תיאלץ הקבוצה לנדוד מחוץ לעיר, דבר שם מעדיפים לא לעשות. ההנהלה תחליט סופית בשבוע הבא

העפלתה המפתיעה של ברק נתניה לפיינל פור ליגת העל אמש (חמישי) לאחר הניצחון במשחק הרביעי 71:75 על מכבי חיפה תפסה את ראשי הקבוצה קצת לא מוכנים. בנתניה יצטרכו להודיע למנהלת הליגה עד ליום שלישי הקרוב אם בכוונתם להשתתף באירופה, כשאם לא תקרה הפתעה גדולה, בקבוצה יעדיפו לוותר על ההשתתפות.

האולם בנתניה לא יוכל לארח משחקים בשום מסגרת אירופית, ובנתניה יודעים שעליהם לעבור לארח ברעננה או הרצליה, מה שיקטין את כמות הצופים, ולכן יוותרו על האפשרות. כמו כן בקבוצה עדיין לא יודעים באיזה שערים ישבו האוהדים מעיר היהלומים בפיינל פור. בשבוע הבא תשב הנהלת נתניה בשביל לדון באפשרות של לשחק באירופה בעונה הבאה ושם יוחלט סופית האם הקבוצה תוכל או לא תוכל להשתתף במפעל אירופאי.

בהפועל ירושלים מצד שני, כבר החלו את ההכנות לפיינל פור. הקבוצה עצמה תנוח במהלך סוף השבוע ותחזור לאימונים ביום ראשון לקראת המשחק מול גלבוע/גליל. הבוקר סיכמה ירושלים עם מנהלת הליגה על כך שאוהדי הקבוצה ישבו בשערים 10 ו-11 ביד אליהו. מכירת הכרטיסים תעשה באמצעות משרד הכרטיסים בימות בבירה. דובר הקבוצה דן שושני אמר: "התחלנו הבוקר את מכירת הכרטיסים לפיינל פור. היות ומספר הכרטיסים שיועד לקבוצה מוגבל והביקוש אליהם רב מומלץ להקדים ולרכוש כרטיסים".

* מנהלת ליגת העל הודיעה הבוקר כי עמרי כספי יהיה אורח הכבוד של המנהלת במהלך משחקי הפיינל פור. כספי ישתתף ביום ראשון (23 לחודש) בצעדת ישראל היוקרתית בשדרה החמישית בניו יורק ולמחרת יגיע במיוחד חזרה לישראל, כדי להשתתף באירועי הפיינל פור ביום שני הקרוב (17 לחודש, 13:30) אז יעניק יו"ר מנהלת ליגת העל אבנר קופל לכספי את כרטיס ה-VIP שלו לאירוע השיא של הכדורסל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully