וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי: "ההחלטה של מראדונה מוזרה"

נשיא אינטר מתקשה לעכל את אי זימונם של זאנטי וקמביאסו, וחושש שסמואל ומיליטו לא ישרדו. מראדונה: "צר לי רק על גאגו"

לפני יומיים פרסם דייגו מראדונה את סגל נבחרת ארגנטינה למונדיאל, וההדים בעקבות הזימונים השערורייתים והסגל הרחב המוזר (30 שחקנים שיצומצמו ל-23) של האלביסלסטה, ממשיכים לעשות רעש. כזכור מאמן הנבחרת לא כלל את שחקניה הנהדרים של אינטר, אסטבן קמביאסו וחאבייר זאנטי, וכן את קשרה של ריאל מדריד, פרננדו גאגו.

מי שרתח מזעם על ההחלטה של מראדונה הוא נשיא אינטר מאסימו מוראטי: "זה מאוד עצוב, בגלל שידעתי עד כמה הם רצו להיות במונדיאל והם בהחלט היו ראויים לכך. זו החלטה מאוד מוזרה, בוודאי בהתחשב בעונה הנהדרת ששניהם נתנו". מצד שני, מוראטי שמח על כך ששני שחקנים אחרים של הקבוצה, הבלם וולטר סמאול והחלוץ דייגו מיליטו, כן נכללו בסגל של מראדונה, אלא שעם זאת הוא עדיין פוחד: "יש לי חשש שהם יישארו בבית".

גם המאמן דייגו סימאונה, ששיתף פעולה בעבר עם שני שחקני אינטר במדי הנבחרת, לא מצליח להבין לגמרי את ההחלטה התמוהה של דייגו. "מהמקום שלי כאוהד הנבחרת, הייתי רוצה לראות את זאנטי וקמביאסו בנבחרת לאור המאמץ ומה שהם עושים באינטר, אבל אולי המאמן יודע מה הוא עושה".

ומה למראדונה היה לומר אחרי הסערה שחולל? "צר לי רק לגבי גאגו", אמר. "הוא היה אחד מהבחורים שלי, אבל הוא שיחק מעט מדי השנה, וזה מה שגרם לי לא לזמן אותו". לגבי אי זימונם של שחקני אינטר אמר: "אין שום דבר מוזר בזה שלא זימנתי את זאנטי, החלטתי זאת לפני זמן רב. לגבי קמביאסו, כנ"ל".

מראדונה בטוח כל כך בהישארותו בנבחרת ללא קשר מה התוצאות שינפק במונדיאל הקרוב: "מאז שלקחתי את הפיקוד על הנבחרת אני לא חושב רק על גביע העולם בדרום אפריקה, אלא גם על טורניר הקופה אמריקה, שייערך שנה אחר כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully