וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה ניצחה 0:3 את מלטה במשחק הכנה

הנבחרת של יואכים לב, ללא שחקני באיירן וברמן, לא התקשתה בניסוי הכלים הראשון לקראת המונדיאל. קאקאו כבש צמד

ללא הקפטן מיכאל באלאק וכן שחקני האלופה באיירן מינכן ושחקני ורדר ברמן, הנמצאים בהכנות אחרונות לקראת גמר הגביע בין שתי הקבוצות בשבת, ערכה הערב (חמישי) נבחרת גרמניה משחק הכנה ידידותי ראשון, בו גברה 0:3 על מלטה החלשה.

המאמן יואכים לב פתח בשיטת ה-4-3-3 שלו ושילב את דניס אאוגו מהמבורג כמגן שמאלי בהופעת הבכורה שלו בנבחרת. בצד ימין של ההגנה שובץ אנדראס בק מהופנהיים ובהרכב היו גם פיוטר טרוכובסקי, טוני קרוס, לוקאס פודולסקי וקאקאו שניסו להרשים לקראת משחקי הגביע העולמי בחודש הבא.

המתאזרח הברזילאי היה גם האיש החתום על השער הראשון במשחק והראשון שלו במדי הנבחרת הגרמנית, כאשר נגח לרשת בדקה ה-16 כדור ששלח לעברו אאוגו. גרמניה המשיכה ליצור מצבים מול המלטזים הנחותים, אבל סטפן קיסלינג החמיץ וראה גם שער שלו נפסל בדקה ה-34. בדקה ה-58 פודולסקי סידר לקאקאו את השני, שוב בנגיחה, וחלוצה של קלן שמנסה לשכוח עונה מאכזבת, יצר גם את השער השלישי שנרשם לחובתו של קנת סקיקלונה האורח.

גרמניה, שתשחק בבית ד' במונדיאל יחד עם אוסטרליה, גאנה וסרביה, תצא לשני מחנות אימונים באיטליה לאחר סוף השבוע הזה. משחק האימון הבא של הנבחרת יהיה ב-29 במאי, מול הונגריה בבודפשט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully