וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן בלגרד זכתה באליפות סרביה

קבוצת הפאר גברה 0:3 על OFK בלגרד והבטיחה תואר שלישי ברציפות. אוסטריה: אליפות שנייה ברציפות לרד בול זלצבורג

פרטיזן בלגרד זכתה הערב (חמישי) באליפות סרביה בפעם השלישית ברציפות וה-22 בתולדות המועדון, אחרי שניצחה 0:3 את OFK בלגרד והגדילה את היתרון על פני הכוכב האדום לשבע נקודות כשנותר מחזור אחד בלבד לסיום העונה. הכוכב האדום קיוותה להפתעה של OFK המדורגת שלישית, אבל גם היא לא הצליחה לעשות את העבודה שלה כשנוצחה 3:1 בביתה על ידי בורקה.

התואר של פרטיזן הוא פרס ראוי לעונה פנטסטית, במהלכה לא חוותה הפסד ליגה (23 ניצחונות ושש תוצאות תיקו). קלאו הברזילאי פתח את מסכת ההבקעות בניצחון הערב, כשהמחליף בראנה איליץ' הבקיע את השני בדקה ה-89 והמוזמן הטרי לנבחרת סרביה, רדוסאב פטרוביץ', חתם את התוצאה בתוספת הזמן כשהאוהדים הנלהבים כבר על הגדרות.

* רד בול זלצבורג, אותה הדיחה כזכור מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות בתחילת העונה, זכתה באליפות שנייה ברציפות באוסטריה ושישית בתולדותיה בסך הכל. הקבוצה של הוב סטיבנס ניצחה 0:2 בחוץ את שטורם גראץ וסיימה את העונה כשהיא מקדימה בנקודה את אוסטריה וינה ובשלוש את ראפיד.

* גרמניה: נירנברג, שסיימה את העונה במקום ה-16 בבונדסליגה, גברה הערב 0:1 על אוגסבורג, השלישית בליגת המשנה, במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף על הכרטיס האחרון שנותר לליגה הבכירה. אוגסבורג החזיקה מעמד 85 דקות, עד שסימון ינטש הוותיק נכנע לנגיחה של כריסטיאן אייגלר. הגומלין ייערך ביום ראשון במגרשה של אוגסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully