וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: פדרר ונדאל עלו לרבע הגמר

המדורג 1 בעולם הביס את ואווינקה 3:6, 1:6, הספרדי ניצח 5:7, 4:6 את ג'ון אייסנר ויפגוש את גאל מונפיס. ורדאסקו הודח

רוג'ר פדרר רוצה לזכות בפעם השנייה ברציפות בטורניר מדריד? בשביל זה הוא יהיה חייב לעבור את רפאל נדאל. היום (חמישי) ניצח הספרדי 5:7, 4:6 את ג'ון אייסנר האמריקאי. נדאל הצליח לשמור על חבטות ההגשה שלו לאורך כל המשחק ולשבור את אייסנר פעם אחת בכל מערכה. עכשיו, מחכה לספרדי קרב אמיתי ברבע הגמר מול גאל מונפיס, שגבר 6:7, 4:6 על גיירמו גארסיה לופז.

מעריציו של רוג'ר פדרר יכולים לנשום לרווחה? הלילה (חמישי) ניצח השוויצרי את בן ארצו סטניסלס ואווינקה 3:6, 1:6 תוך שעה ועשר דקות בלבד ועלה לרבע גמר טורניר מדריד, שם יפגוש את המנצח בין ארנסט גולביס לפליסיאנו לופז. מילא הניצחון, אבל מה שבאמת משמח את מיליוני מעריציו ברחבי העולם היא העובדה שהמדורג הראשון סוף סוף מציג את הטניס הטוב, האגרסיבי וההתקפי שלו ונראה כמו אותו טניסאי שזכה בשנה שעברה ברולאן גארוס. זאת לאחר שבועות קשים בהם הציג טניס שלא מזכיר במאום את יכולתו האמיתית. פדרר ייתקל במבחן קשה בסיבוב הבא כשיפגוש את ארנסט גולביס, שניצח 2:6, 6:7 את פליסיאנו לופז.

אנדי מארי לא התקשה במיוחד, ניצח 2:6, 1:6 את ויקטור האנסקו הרומני ויפגוש ברבע הגמר את דויד פרר, שגבר 3:6, 2:6 על מארין סיליץ'. את הפתעת שמינית הגמר רשם לא אחר מאשר יורגן מלצר האוסטרי, שיגיע להתמודדות מול נבחרת הדייויס של ישראל בספטמבר הקרוב, כשניצח 5:7, 3:6 את פרננדו ורדאסקו. הספרדי נפצע וקיבל טיפול במהלך המשחק, אך לא התאושש לחלוטין ולא הצליח להציג את הטניס הרגיל שלו. מלצר יפגוש ברבע הגמר את ניקולאס אלמגרו, שניצח 4:6, 1:6 את חואן מונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully