וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא תשחק במבחני העלייה לליגת העל

הפועל כפר סבא ניצחה ברמת השרון 1:2 ותשחק במבחני העלייה לליגת העל. 0:5 של נס ציונה על אשקלון הספיק רק למקום רביעי

אחרי שני סיבובים וגם תוספת בדמות משחקי הפלייאוף, נמצאו תשובות לכל השאלות שסיפקה הליגה הלאומית לאחר שהיום (שישי) הבטיחה הפועל כפר סבא את המקום השלישי, שמבטיח לה השתתפות במשחקי המבחן על עלייה לליגת העל.

הקבוצה של תומר קשטן התקשתה נגד רמת השרון, אבל ניצחה 1:2 בחוץ, נחלצה מהמשבר שפקד אותה לאחרונה ומחר תלמד נגד מי תשחק. ניצחון 0:5 של נס ציונה על הפועל אשקלון לא הספיק לה ליותר מהמקום הרביעי. בשבת, סיימו עירוני קרית שמונה ועירוני בת ים ב-0:0 במשחק האחרון של העונה.

המשחקים בפלייאוף התחתון נערכו רק לפרוטוקול אחרי שזהות היורדות (הפועל מרמורק והפועל ירושלים) וזהות הקבוצה שתשחק במבחנים (מכבי באר שבע) כבר נקבעו.

עירוני רמת השרון - הפועל כפר סבא 2:1

שלושה הפסדים רצופים הפכו את כפר סבא ממועמדת כמעט ודאית לעלייה, לקבוצה שחייבת ניצחון במחזור האחרון כדי להבטיח את המקום השלישי. היום המגמה סופסוף השתנתה וכעת כפר סבא תמתין לדעת את זהות יריבתה, שתיקבע רק מחר, אחרי המחזור האחרון בליגת העל.

המשחק נפתח בצורה שקולה, כשרמת השרון מציגה יכולת מעט יותר טובה ומוחמד כעבייה ואורן ניסים אף הגיעו להזדמנויות לא רעות בתוך הרחבה, אבל לא הצליחו לבעוט היטב לשער. סמוך לסיום המחצית כבשה נס ציונה שער יתרון במשחק המקביל ולמחצית השנייה עלתה כפר סבא מלאת התלהבות ובדקה ה-52 היא באה על שכרה כשפטריק דופלה כבש בבעיטה שטוחה.

הירוקים חגגו, אבל שכחו לשמור על אורן ניסים שכעבור חמש דקות ניצל הגבהה מצד ימין כדי לנגוח פנימה ולהשוות ל-1:1. שתי דקות חלפו, כפר סבא שוב לא התמודדה עם כדור חופשי, אבל למזלה יניב מזרחי הדף נהדר אחרי נגיחה של רועי סבג לפינה. הקצב הטוב נמשך ובדקה ה-65 שלומי אזולאי החמיץ הזדמנות פנטסטית להחזיר את היתרון לכפר סבא.

בדקה ה-69 שוב נשבר השוויון ושוב לטובתה של כפר סבא. בן מלכה המחליף העלה כדור חופשי קשתי וטוב מצד ימין, הכדור הגיע לשלומי אזולאי וזה נגח משמאל לימין, לפינה הרחוקה ופנימה. 1:2 לכפר סבא, מה שגם הייתה תוצאת הסיום.

סקציה נס ציונה - הפועל אשקלון 0:5

בנס ציונה ידעו שהם לא לגמרי תלויים בעצמם, אבל שתוצאה טובה מרמת השרון תאפשר להם לעלות למקום השלישי ולמבחני העלייה לליגת העל בעזרת ניצחון והם מבחנתם עשו את מה שהיו צריכים לעשות, אלא שזה לא הספיק.

הקבוצה הביתית המתינה 45 דקות עד שזיו קבדה העלה אותה ל-0:1 בפנדל, שעקבותיו נותרה אשקלון ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של יוסי ביטון. הקבוצה של רפי כהן ניצלה את היתרון המספרי בתחילת המחצית השנייה ובזכות בליץ של 7 דקות כבשה שלושה שערים מרגלי עומר ורד (52), יוסי אסייג (56) וגאגה צ'קטיאני, בשערו ה-18 העונה (60). קבדה השלים צמד וחתם את התוצאה בדקה ה-88.

עירוני בת ים - עירוני קרית שמונה (שבת, 17:00)

המשחק שיחתום את העונה בלאומית ייערך בשבת בבת ים, שם תנסה הקבוצה המקומית, שבהחלט הפתיעה עם התברגותה לפלייאוף העליון, לסיים עם טעם טוב את העונה ולגבור על אלופת הליגה, עירוני קרית שמונה. הקבוצה של רן בן שמעון כבר החלה בהכנות לעונה הבאה בליגת העל, ולשחקניה יש הזדמנות נוספת להראות למאמן כי הם מסוגלים לתרום לו גם בשנה הבאה. חלוץ בת ים, אקקי מיקוצ'דזה, כבר הבקיע 18 שערים העונה וינסה לשמור על מקומו בראש טבלת המבקיעים של הליגה.

תוצאות הפלייאוף התחתון:

בית"ר/שמשון תל אביב - הכח עמידר רמת גן 4:0
להכח: טל שמעיה (36), אור פישביין (49, 86, 89).

הפועל ירושלים - בני לוד 1:2
לירושלים: גיא עובדיה (36), אדם מזרחי (75). ללוד: אסף דיין (81).

מכבי באר שבע - הפועל מרמורק 0:2
לבאר שבע: עומר מולאי (79), חמדי דני (87).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully