וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: גם ליאנג בויז יש גבול

גורם המקורב לעסקת מאיוקה סיפר כי המועדון מוכן להוציא עד מיליון וחצי יורו כדי לרכוש את חלוץ הקבוצה. גם לוריין בתמונה

עמנואל מאיוקה, שחקן מכבי תל אביב, ממשיך לעניין קבוצות אירופאיות. אחרי שיאנג בויז הביעה עניין בשחקן, גם לוריין הצטרפה ותנסה לצרף את מאיוקה. לפני מספר שבועות הגיע לארץ הסקאוט של הקבוצה הצרפתית, כריסטוף לה רן, שעקב אחרי מאיוקה במספר משחקים, התרשם ממנו מאוד והעביר את רשמיו למאמן הקבוצה.

נכון לעכשיו, מעוניינים הצרפתים במאיוקה כחלוץ מחליף ולא כחלוץ מוביל, ומתכוונים להציע עליו סכום שנע סביב חצי מיליון יורו. בשלב הזה עדיין לא התקבלה הצעה רשמית במכבי תל אביב.

כזכור, מאיוקה מבוקש גם על ידי יאנג בויז השוויצרית, שהעבירה למכבי תל אביב הצעה רשמית בגובה 900 אלף דולר, ומעוניינת להיכנס באופן מיידי למשא ומתן על החלוץ הצעיר. במכבי לא פוסלים אפשרות לשחרר את מאיוקה, אולם תג המחיר עליו בכל מקרה גבוה יותר מהצעותיהן של שתי הקבוצות.

הסקאוט הראשי של יאנג בויז, חלוץ העבר סטפן שאפויזט, העביר דו"ח חיובי מאוד על הזמבי וציין בפני ראשי הקבוצה כי מדובר בהשקעה טובה מאוד לעתיד שתניב פירות גם באופן מיידי. לאחרונה מכרה יאנג בויז את החלוץ המרכזי שלה, סיידו דומביה לצסק"א מוסקבה בסכום עתק של 15 מיליון יורו, וכעת היא מחפשת מחליף, כשמאיוקה הוא אחד מהמועמדים המובילים.

השוויצרים אמנם הגישו הצעה על סך 900 אלף דולר, אך גורמים המעורים בעסקה סיפרו לוואלה ספורט! כי המועדון שזכה באליפות שוויץ וצפוי לשחק בליגת האלופות מוכן להוציא עד למיליון וחצי יורו על מנת לרכוש את החלוץ. לחלוץ עצמו הוצע שכר של כ-250 אלף יורו לעונה.

במכבי תל אביב מאמינים שבעזרת הכסף שיגוייס ממכירתו של השחקן ניתן יהיה אולי להשיג את המימון עבור עסקת ברק יצחקי וטוטו תמוז, שבשלב זה תקועות ואינן מתקדמות בשל הדרישות הגבוהות שהעמידה בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully